کد خبر: 1277 ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳

حادثه در جاده خلخال به پونل

شامگاه پنج شنبه یک دستگاه خودروی سمند در جاده خلخال به پونل در حوزه استفحاظی گیلان واژگون و متاسفانه دو نفر از هموطنان در این حادثه جان باختند

به گزارش ابصارنیوز به نقل از  ازناو ، شامگاه پنج شنبه یک دستگاه خودروی سمند در جاده خلخال به پونل واژگون و یک مادر فرزند اهل روستای لرد بخش شاهرود خلخال در این حادثه جان باختند.

این حادثه که در دو کیلومتری زندانه د رحوزه استحفاظی گیلان اتفاق افتاد متاسفانه به دلیل نبود آنتن تلفن همراه حادثه دیدگان پس از سه ساعت با تماس با شهر خلخال و جمعیت امداد ونجات خلخال به مرکز درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال انتقال یافتند.

 

به گفته حاضرین محلی در محل حادثه پلیس راه استان گیلان در حوزه استحفاظی شهرستان رضوانشهر با 3 ساعت تاخیر پس از حادثه در محل حاضر شد و این نارسایی در انجام وظیفه موجب ناراحتی حادثه دیدگان از حادثه شد.

مسافرین عبوری در مسیر که برای کمک به حادثه دیدگان رفته بودند اظهار داشتند در تماس با پلیس 110 گیلان آنها اظهار داشتندکه حوزه آنها نیست و جوابگو نبودند.

حادثه ساعت 19 عصر اتفاق افتاده بود ولی پلیس راه ساعت   21  هنوز در تاریکی شب در جاده پونل حاضر نبود.

 به گزارش ازناو ، البته از رضوانشهر تا محل حادثه در حالت عادی 35 دقیقه تا 40 دقیقه لازم است تا محل رسید ولی این اقدام انجام نشد و مامورین انتظامی گیلان به حادثه دیدگان اظهار داشتند که آنجا حوزه ما نیست.

در تقسیمات استانی بیشترین حوزه استحفاظی در راه خلخال به پونل در حوزه گیلان بوده و از دو راهی خلخال به پونل در حوزه گیلان است و این حادثه در حوزه گیلان رخ داده بود.

به گزارش ازناو از بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال  این خانواده چهار نفره  شهرستان جیرفت کرمان که از اهالی روستای لرد هستند  در حال برگشت از مراسم عروسی از روستای لرد بودند که متاسفانه دو تن از عزیزان خود را در این راه از دست دادند.

 

در حال حاضر وضعیت پدر خانواده با یک فرزند دو ساله در بیمارستان خوب توصیف شده و  وی در دیدار مسئولین از بیمارستان امام خمینی (ره) خواستار جدیت مسئولین در ایمن سازی راه خلخال به پونل و پیدا شدن متولی برای راه شد و گفت: چرا نباید یک ارگان در یک حوزه استحفاظی در گیلان به وظیفه خود خوب عمل نکند و بگوید آنجا حوزه ما نیست بس مسئولین گیلانی برای این راه چکار کرده اند.

به گزارش ازناو، باید واقعیت را قبول کرد که در حوزه استحفاظی گیلان کاری برای محور پونل انجام نشده و مسئولین گیلانی نیز به این جاده به عنوان یک جاده ییلاقی برای اهالی خود نگاه می کنند د رحالی این جاده برای اهالی خلخال حکم مرگ و زندگی را دارد و بارها دیده شده که در حوادث اعضای مدیریت بحران شهرستان خلخال در خارج از حوزه استحفاظی اقدام به خدمات رسانی کرده ولی از مسئولین گیلان و دستندرکاران امر حوادث و سایر مسئولین خبری نبوده است.

انتهای خبر/