کد خبر: 1668 ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷

مسئول آموزش و عقیدتی سیاسی سپاه پارس آباد

دشمنی آمریکا با ایران به خاطر منافع از دست رفته است

مسئول آموزش و عقیدتی سیاسی سپاه پارس آباد در نشست بصیرتی 16 آذر گفت: آمریکا به خاطر منافع از دست رفته اش بعد از پیروزی اقلاب اسلامی با ایران دشمنی می کند.

دشمنی آمریکا با ایران به خاطر منافع از دست رفته است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، حجت الاسلام پناهیان مسئول آموزش و عقیدتی سیاسی سپاه پارس آباد در نشست بصیرتی 16 آذر در دانشگاه ازاد اسلامی پارس آباد گفت: آمریکا به خاطر منافع از دست رفته اش بعد از پیروزی اقلاب اسلامی با ایران دشمنی می کند.

در این مراسم اکبر جعفری شاعرلر رئیس واحد پارس آباد ضمن تبریک روز دانشجو این روز را حضور شجاعانه و روشن فکرانه دانشجویان در عرصه سیاسی کشور با شعار مبارزه با استکبار و عدالتخواهی عنوان کرد.

جعفری با بیان اینکه ۱۶ آذر برگ زرینی در دفتر افتخارات جامعه دانشگاهی است گفت : دانشگاهیان بخصوص دانشجویان باید با ایمان راسخ و هوشیاری و بیداری مواظب و مراقب دسیسه های دست های پلید دشمنان باشند. دانشجویان مطمئن باشند که دشمنان اسلام و ایران همیشه در کمین آنان در صدد ایجاد سستی و ناامیدی هستند و اين امر آمادگي و بيداري دانشجويان را مي طلبد. دانشجویان با الگو قراردادن شهدای دانشجوی ۱۶ آذر و گوش دادن به منویات مقام معظم رهبری ، راه پیشرفت را فراهم ساخته و از ارزشهای نظام و انقلاب دفاع نمایند و بطور حتم ایمان دارم که اینچنین خواهد شد.

وي گفت : رسالت اصلي دانشگاهها تربيت انسان است انساني كه هميشه در راه رسيدن به كمالات والاي انساني و رسيدن به نهايت رشد و بالندگي علمي ، پژوهشي و فرهنگي تلاش و كوشش مي كند و دانشجويان باید با وفاق ملی و توسعه علمی در دانشگاه ها و با اهتمام به تحصیل علم و فرهنگ و پژوهش تلاش کنند که وابستگی علمی به غرب را کاملاً از بین ببرند.

در ادامه پناهیان مسئول آموزش و عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان نیز با اشاره به وقایع ۱۶ آذر ، نقش دانشجویان را در استکبار ستیزی و مبارزه با بی عدالتی تحلیل نموده و از نقشه های دول غربی با ایجاد اسلام هراسی و ایران هراسی خبر داد.

پناهیان با ذکر این نکته که آمریکا و هم پیمانانش هر روز با یک نوع حربه و لباس به جنگ حق و حقیقت می آیند گفت : دشمنی ایران و آمریکا از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران شروع و اوج گرفت چرا که منافع آمریکا در ایران به خطر افتاد. مستشاران آمریکایی در ایران با هزینه های هنگفت ثروت مملکت را تقدیم آمریکا می کردند و مسئولین خوش نشین پهلوی را هدایت می کردند.

مسئول عقیدتی سپاه پارس آباد با بیان اینکه بصیرت و تفکر و بینش دانشجویی هدایتگر سیاست کشور است گفت: وظیفه دانشجو حفظ آرمانهای انقلاب، خون شهدا و بصیرت است. دانشجویان با ادامه دادن راه شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و ادامه راه شهیدان هسته ای در سنگر علم و دانش همیشه بکوشند و تلاش کنند.

در پایان مراسم از دانشجویان برتر فرهنگی و برندگان مسابقات قرآن و عترت و مسابقات فرهنگی واحد تجلیل بعمل آمد.

 neshast (7)neshast (5)neshastneshast (17)neshast (10)neshast (13)neshast (14)neshast (1)neshast (2)neshast (4)neshast (15)
neshast (8)
neshast (12)

انتهای پیام/