کد خبر: 2233 ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹

در اعتراض به واردات کالاهای مشابه تولید داخل

تجمع اعتراضی دانشجویان مقابل اداره صنعت، معدن و تجارت برگزار می شود

تجمع اعتراض آمیز دانشجویان دانشگاه های اردبیل در اعتراض به واردات کالاهایی که مشابه تولید داخل دارند،در صورت اخذ مجوز مقابل اداره صنعت، معدن و تجارت استان برگزار می شود.

تجمع اعتراضی دانشجویان مقابل اداره صنعت، معدن و تجارت برگزار می شود

پرویز پرزور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با خبرنگار ابصارنیوز با اعلام خبر تجمع اعتراض آمیز دانشجویان دانشگاه های اردبیل مقابل اداره کل صنعت،معدن و تجارت گفت: تجمع اعتراض آمیز دانشجویان در راستای مطالبه گری دانشجویان از دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی و در اعتراض به واردات بی برنامه کالاهایی که مشابه تولید داخل نیز وجود دارند برگزار می شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه جهت برگزاری تجمع دانشجویان اردبیل در راستای مطالبه گری اقتصاد مقاومتی هماهنگی های لازم با مراجع قانونی استان انجام شده است، گفت:این تجمع در صورت اخذ مجوز روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه ساعت 11/30 در مقابل اداره سازمان صنعت،معدن و تجارت استان برگزار خواهد شد.

متن درخواست مجوز تجمع دانشجویی:

فرماندار اردبیل
سلام علیکم

احتراما با توجه به رسالت جنبش دانشجویی مبنی بر مطالبه گری از مسئولین دولت محترم، وبا توجه به اینکه یکی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی در سال اقدام و عمل، حمایت از تولید داخلی و ممانعت از ورود کالاهای خارجی با وجود مورد مشابه داخلی آن می باشد، لازم است دولت محترم با جدیت تمام در برابر چنین مواردی عمل انقلابی کرده و در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل، به معنای واقعی اقدام وعمل نماید. عملیاتی کردن این مساله در واقع حمایت از کارگر و تولید کننده ی ایرانی و کالای ایرانی می باشد. در این راستا تشکل های دانشجویی دانشگاهها درخواست صدور مجوز برای تجمع دانشجویان در مورخ 20 اردیبهشت ماه، روز دوشنبه ساعت 11/30 در مقابل سازمان صنعت، معدن وتجارت استان برای اعلام حمایت از تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی توسط مسئولین را دارند.

انجمن اسلامی دانشجویان
جامعه اسلامی دانشجویان
بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی،دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور

انتهای پیام/