کد خبر: 3209 ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶

با حضور مدیرکل طرح‌ها و لوایح معاونت پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی؛

دانشجو سرای دانشگاه آزاد اردبیل به بهره برداری رسید

خوابگاه دختران دانشگاه آزاد اسلامی که به همت "مرتضی وهاب زاده" خیر خوابگاه ساز اردبیلی در واحد اردبیل ساخته شده بود با حضور مقامات کشوری و استانی دانشگاه آزاد اسلامی به بهره برداری رسید.

دانشجو سرای دانشگاه آزاد اردبیل به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز خوابگاه خیّری دانشگاه آزاد اسلامی که به همت "مرتضی وهاب زاده" خیر خوابگاه ساز در واحد اردبیل ساخته شده بود، با حضور مقامات کشوری و استانی دانشگاه آزاد اسلامی به بهره برداری رسید.

علی شامل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در مراسم افتتاحیه خوابگاه خیری وهاب زاده در واحد اردبیل با بیان اینکه ارزش انسان در آموزه‌های قرآنی به دانش است، گفت؛ از این روست که تسخیر فرشتگان و هستی، زمانی برای انسان شدنی شد که خداوند به انسان اسمای خویش را تعلیم داد و انسان به دانش اسمایی آگاه شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در ادامه سخنان خود به راه‌های رسیدن به کمالات انسانی را یادآور شد و گفت: یکی از راه‌های رسیدن به کمالات انسانی انجام کار خیر است،

 شامل افزود: کار خیر در سیر و سلوک انسان و لقاء الی الله موثر است، بطوریکه  هرکس که اهل کار خیر است در آخرت هم خود نجات می‌یابد و هم عده‌ایی را نجات می‌دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در پایان سخنان خود کار بزرگ وهاب‌زاده را در سطح کشور کم نظیر دانست و افزود: اگر فرهنگ خوابگاه سازی در جامعه ترویج شود، یقینا بسیاری از مشکلاتی که امروزه دانشجویان و دانشگاه‌ها با آن روبرو هستند از بین خواهد رفت.

 

بزرگ‌ترین دانشگاه جهان توسط یک خیر راه اندازی شده است

حجت الاسلام سیدعلی حسینی مدیرکل مقررات،طرح‌ها و لوایح معاونت پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در مراسم افتتاح خوابگاه خیری دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: ورود افراد متمکن در چنین فعالیت‌هایی در کنار خیراندیشی نشان از جایگاه رفیع علم و دانش است که در آیه‌های متعالی قرآن کریم نیز متبلور است و از سویی هم نام نیکی از این خیرین به جا می‌ماند.

حسینی افزود:بخشش مال بخشی از مساله است و خداوند در بحث معنوی نیز بر انفاق تاکید دارد و برای تابش انوار الهی بر دل، نخست باید زنگار از دل زدوده شود تا کار خیر با اخلاص همراه شود.

وی اسکان دانشجویان را یکی از مسائل مهمی جامعه عنوان کرد و گفت: ورود به این موضوع در جهان نیز امری رایج است بطوری که بزرگ‌ترین دانشگاه جهان توسط یک خیر راه اندازی شده است.

استان اردبیل  در عین اینکه جزو قطب‌های علمی کشور است ولی به لحاظ امکانات در مضیقه است

طاهر شریفی معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل در مراسم بهره برداری از خوابگاه خیری دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با بیان اینکه سایر افراد نیز باید با خیرینی مانند وهاب‌زاده همراه شوند،گفت: استان اردبیل جزو قطب‌های علمی کشور است ولی به لحاظ امکانات کم برخوردار است.

انتهای پیام/