کد خبر: 3358 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹

مدیر تربیت بدنی و امور ورزش دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل:

جشنواره ورزش‌های همگانی کارکنان دانشگاه ازاد در اردبیل برگزار می شود

مدیر تربیت بدنی و امور ورزش دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از برگزاری جشنواره ورزش‌های همگانی کارکنان دانشگاه ازاد در اردبیل خبرداد و گفت: این جشنواره در نیمسال دوم سالتحصیلی برگزار خواهد شد.

جشنواره ورزش‌های همگانی کارکنان دانشگاه ازاد در اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، مسعود ایمان زاده مدیر تربیت تربیت بدنی و امور ورزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری یک دوره مسابقه دارت و پرتاب آزاد بسکتبال ویژه کارکنان خواهر در این واحد خبر داد و گفت: در این مسابقات که با حضور کارکنان خواهر در سالن تربیت بدنی واحد اردبیل برگزار شد، بیتا راثی زاده نفر اول مسابقه دارت را به خود اختصاص داد و ویدا عادلی و زهره شاه ویردی زاده دوم و سوم شدند.

وی افزود: در مسابقه پرتاب آزاد بسکتبال نیز عفت سید آبادی اول و رباب  تخمه چیان دوم شدند.

مدیر تربیت بدنی و امور ورزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل  امسال میزبان مسابقات فوتسال دسته دو و هندبال دسته 3 پسران بود،افزود: تلاش داریم در نیمسال دوم سال هم میزبانی جشنواره ورزش‌های همگانی کارکنان را عهده دار شویم.

وی تصریح کرد: در این واحد دانشگاهی دو مجموعه ورزشی مجزا مخصوص آقایان و بانوان مستقر بوده  و در کنار این دو مجموعه ورزشی سالن‌های کشتی، ژیمناستیک، تیراندازی، سالن بدنسازی، تنیس روی میز، سالن ورزش‌های رزمی و بدمینتون نیز آماده ارائه خدمات ورزشی به دانشجویان، اعضای هیات علمی، استادان و کارکنان واحد اردبیل است.
انتهای پیام/