کد خبر: 3504 ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸

دیدار روسای دانشگاههای اردبیل با کهن سالترین رزمنده استان

روسای دانشگاههای اردبیل به همراه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل با حضور در منزل ده ده کیشی قلیزاده کهن سالترین رزمنده استان یاد و خاطره ایثارگران 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

دیدار روسای دانشگاههای اردبیل با کهن سالترین رزمنده استان

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، روسای دانشگاههای اردبیل به همراه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل با حضور در منزل ده ده کیشی قلیزاده کهن سالترین رزمنده استان در روستای پیرنق شهرستان نیر یاد و خاطره ایثارگران 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این دیدار امنیت، آرامش و عزت امروز ایرانیان را مدیون خون شهدا و رشادت های رزمندگانی همچون دده کیشی قلیزاده دانست و گفت:رزمندگان اسلام برای دفاع از ارزش های انقلاب از همه هستی خود گذشتند.

وی افزود: خدمت به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند وظیفه همه مردم و در صدر فعالیت های مسئولان است.

صادقی با بیان اینکه باید با خدمت صادقانه به نظامی که با خون پاک شهدا و ایثارگری های رزمندگان اسلام به ثمر نشسته است بتوانیم ادامه دهنده راه آنان باشیم، تصریح کرد: انتقال درست فرهنگ ایثار به نسل آینده نیز می تواند به عنوان یک فرهنگ برتر برای همه دوران و نسل ها باشد.

حجت الاسلام حسنی مسئول دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای فرهنگیان و پیام نور استان اردبیل با بیان اینکه قدردانی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس جزو وظایف ما است، افزود: دده کیشی قلیزاده با حضور هفت ساله خود در جنگ تحمیلی، در واقع  تمام وجود خود را در راه اسلام و انقلاب گذاشت.

وی با بیان اینکه اگر امروز به عزتی رسیده ایم به برکت خون شهدا، امام شهدا و ایثارگری های رزمندگان بوده است، خاطرنشان کرد: ثواب ایثار و گذشت با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نیست؛ چراکه بالاترین درجه در این خصوص ایثار است.

دده کشی قلیزاده از 96 ماه کل دفاع مقدس 84 ماه آن را از سن 67 سالگی در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته و در 14 عملیات دفاع مقدس نیز شرکت داشته است.

وی نزد اغلب سرداران و رزمندگان دفاع مقدس چهره ای شناخته شده است.

انتهای پیام/