کد خبر: 4735 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲

سجاد محسنی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل شد

طی مراسم تودیع و معارفه سجاد محسنی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

سجاد محسنی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل که با حضور اخوان اکبری رئیس دانشگاه و حجت الاسلام معاضدی مئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و جمعی از مسئولین بسیج دانشجویی برگزار شد ،سجاد محسنی بعنوان مسؤول جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

قدرت اخوان اکبری رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این مراسم به جایگاه بسیج در اقشار مختلف بخصوص قشر فرهیخته دانشجو  اشاره کرد و گفت: برای پاسخ موثر به هجوم فرهنگی دشمنان باید از تمام ظرفیت های موجود در تشکل های دانشجویی به خصوص بسیج دانشجویی استفاده کرد.

تنها خدمت خالصانه به مردم و انتقال روحیه جهادی در جامعه ماندگار است

اسدی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان نیز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا بخصوص شهدای دانشجو و مدافع حرم به برنامه های سال 95 اشاره کرد و گفت: خروجی برنامه های بسیج دانشجویی باید منجر به فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی و ترویج روحیه جهادی بین دانشگاهیان منجر شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مسئولیت پذیری نیز گفت: قبول مسئولیت مانند تنگه احد است که باید به هر نحوی از آن حفاظت کرد.

 

محمد نوری مسئول سابق بسیج دانشجویی این دانشگاه نیز با اشاره به لزوم توجه به مسائل فرهنگی در دانشگاه از اقدامات انجام گرفته در طرح هایی مثل اردوی جهادی ، راهیان نور ، طرح مطالعاتی بینش ، اردوی مشهد مقدس و مراسمات فرهنگی و مذهبی اجرا شده در طی یکسال اخیر توضیحاتی ارائه کردند.


 سجاد محسنی مسئول جدید بسیج دانشجویی نیز با اشاره به لزوم توجه به معنای کار فرهنگی و پرورش معنوی و عقیدتی دانشجویان اظهار داشت: بسیج دانشجویی جزو تشکل های ریشه دار و کار آمد در طی سالیان طولانی فعالیتش بوده است و جزو تشکل های یکبار مصرف سیاسی که گاها در بعضب از دانشگاه ها ایجاد میشود نیست.

وی در ادامه سخنان خود فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و افزود: به نظر می رسد خرمشهرهای پیش روی ما باید در فضای فکری غرب زده و با الهام گرفتن از تلاش امثال شهید جهان آرا فتح شوند.

انتهای پیام/