کد خبر: 4874 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶

مشاور مدیرعامل بنیاد برکت؛

راز ماندگاری حرکت های جهادی، خدمت بی منت به مردم است

مشاور مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به خدمت بی‌منت و مزد گروه‌های جهادی به مردم، گفت: باید خدا را شاکر باشیم که توفیق خدمت‌رسانی به مردم را که جوهره و فرهنگ اصلی انقلاب اسلامی است، نصیب ما کرده است.

راز ماندگاری حرکت های جهادی، خدمت بی منت به مردم است

به گزارش ابصارخبر به نقل از تسنیم، محمد ودود حیدری در جشنواره‌ ملی برکت جهادگران که با حضور گروه‌های جهادی از سراسر کشور در نمایشگاه دایمی بنیاد برکت برگزار شد، گفت: حرکت‌های جهادی در انقلاب اسلامی جدید نیستند و نخستین بارقه‌های انقلاب اسلامی، حضور جهادگران سازندگی در دل روستاها و مناطق دورافتاده بود. چیزی که از شیرینی‌های انقلاب اسلامی و سبب دلگرمی مردم بود.

وی گفت: بیش از یک دهه این روحیه‌ی خدمت بی‌تکلف به مردم کشور وجود داشت، هر چند بعدها به دلایلی باعث شد این مسئله تا حدودی به حاشیه برود.

حیدری با اشاره به خدمت بی‌منت و مزد گروه‌های جهادی به مردم، تأکید کرد: باید خدا را شاکر باشیم که توفیق خدمت‌رسانی به مردم را که جوهره و فرهنگ اصلی انقلاب اسلامی است، نصیب ما کرده است.

مدر امور گروههای جهادی،‌ گفت:‌ اگر هم‌چون حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری به مردم نگاه کنیم و بدانیم آن‌ها ولی نعمت ما هستند؛ بسیاری از مشکلات اجتماعی، سیاسی و مملکتی حل می‌شود.

حیدری به حضور گروه‌های جهادی مورد حمایت بنیاد برکت در عملیات امداد در بحران‌ها اشاره کرد و گفت: در تمام 6 بحران اخیر، خدماتی از سوی گروه‌های جهادی همکار بنیاد برکت انجام شد که تا پیش از این سابقه نداشت.

وی با اشاره به حمایت بنیاد برکت از قریب 180 گروه جهادی در تابستان 95 و نوروز 96، گفت:‌ در تابستان امسال هم قریب 300 تا 400 گروه جهادی از سوی بنیاد برکت حمایت می‌شود.

به گفته‌ حیدری، گستره‌‌ حمایتی بنیاد برکت به گروه‌های جهادی و دانش‌جویی تمام استان‌ها رسیده است تا راحت‌تر بتوانیم در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی انجام وظیفه کنیم.

مسئول امور گروه‌های جهادی بنیاد برکت، هم‌چنین به جشنواره‌ی ملی برکت جهادگران، اشاره کرد که با همکاری بنیاد برکت و سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.
جشنواره‌ ملی برکت جهادگران از امروز در نمایشگاه دایمی بنیاد برکت آغاز به کار کرد و فردا با تجلیل از خانواده‌ شهدای جهادی و جهادگران برگزیده در مجتمع فرهنگی دانشجویی لانه‌ جاسوسی سابق به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/