کد خبر: 5002 ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵

در مراسم عصری با شهدا مطرح شد؛

سردار نوعی اقدم:کاروان انقلاب، متوقف شدنی نیست/ ملتی که غیرت دارد، هر نوع تحریمی را در هم می شکند

فرمانده جبهه مقاومت با بیان اینکه امروز باید ملت، فدای دولت و دولت، فدای ملت شود و هر دو نیز باید از ولایت فقیه پیروی کنند تا عظمت کشور حفظ شود،تصریح کرد: هرکس غیر از این عمل کند قصور و خیانت کرده و این گناهی جبران ناپذیر است.

سردار نوعی اقدم:کاروان انقلاب، متوقف شدنی نیست/ ملتی که غیرت دارد، هر نوع تحریمی را در هم می شکند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، مراسم عصری با شهدا با حضور اقشار مختلف مردم و سخنرانی سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان جبهه مقاومت شامگاه پنجشنبه در گلزار بهشت فاطمه اردبیل برگزار شد.

نوعی اقدم در این مراسم با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب تا کنون در تمام مراحل حساس کشور و منطقه حضور داشته است، گفت: یاوه گویی های اخیر آمریکا، کهنه است و حرف تازه ای نیست.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: آمریکا و ایادیش بعد از پیروزی انقلاب تا کنون از تهدید تا تحریم و محاصره هرکاری که می توانسته تا جلوی انقلاب اسلامی ایران را بگیرد انجام داده  و هر بار نیز با شکست مواجه شده است.

وی به تحریم های جدید آمریکاییها در خصوص ایران اشاره کرد و گفت: از تحریم هایی که استکبار از آن بعنوان مادر تحریم ها نام می برد ترسی نداریم چونکه غیرت شهدا با ما است.

نوعی اقدم خاطر نشان کرد: برای ملتی که با مکتب عاشورا بزرگ شده، مادر و پدر تحریم فرقی با هم ندارند گفت: این تحریم ها از ابتدای انقلاب همراه ایران بوده و تا آخر هم خواهد بود.

سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده جبهه مقاومت در مراسم عصری با شهدا در اردبیل

وی غیرت شهدا را ستود و گفت: ملتی که غیرت دارد هر نوع تحریم و تهدید را در هم خواهد شکست بطوریکه شهدای ایران اسلامی این نکته را در  میادین عمل بارها به اثبات رساندند.

فرمانده دوران دفاع مقدی با بیان اینکه ما در سایه تحریم و تهدید به استقلال و آزادی رسیدیم، خاطر نشان کرد: صدور انقلاب اسلامی به جهان نیز در اوج همین تحریم ها صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز از توان و قدرت بازدارنگی بالایی برخوردار است،گفت: خون شهدا، ایستادگی، وحدت، صفا و صمیمیت و یکپارچگی در سایه  امام و رهبری بود که ایران اسلامی توانست از موانع درهم پیچیده دشمنان عبور کرده و به پیشرفت های چشمگیر دست پیدا کند.

نوعی اقدم دوران سخت دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: ایران اسلامی همان ایرانی است که در یک روز 150 شهید را در اصفهان تشییع کرد و اخم به ابرو نیاورد

وی با بیان اینکه شهدا تابلوهای عزت و شرف و مردانگی هستند،گفت: ملتی که شهدا را همراه خود دارد از هیچ حیله و ترفندی نمی ترسد.

این کارشناس مسائل نظامی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی تا کنون هر آنچه که در توان داشتند برای مقابله با ایران به کار گرفتند، گفت: ملت قهرمان ایران با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه معصومین (ع) توانست از همه میادین عزتمندانه و سرافراز بیرون بیاید.

وی به توان و قدرت ایران اسلامی در دوران دفاع را یادآور شد و گفت: زمانی که رزمندگان اسلام با دستان خالی با  تمام استکبار جنگیدند، دشمنان اسلام توان مقابله با ایران را نداشتند چه برسد به الان که قدرت ایران اسلامی بیست برابر بیشتر نیز شده است.

نوعی اقدم  اقتدار و قدرت کنونی ایران را مدیون ولایت فقیه و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش های شبانه روزی رزمندگان اسلام در تمامی عرصه ها عنوان کرد و گفت: امروز ایران اسلامی در بالاترین سطح قدرت و توان بازدارندگی قراردارد.

 

سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده جبهه مقاومت در مراسم عصری با شهدا در اردبیل

کاروان انقلاب اسلامی متوقف شدنی نیست

فرمانده جبهه مقاومت با بیان اینکه کاروان انقلاب اسلامی متوقف شدنی نیست گفت: امروز کربلا در تسخیر دل های جوانان ایران اسلامی است و ملتی که امام حسین (ع) و فلسفه قیام ایشان را با خود همراه دارد، روزی قدس را نیز از چنگال دژخیمان صهیونیست آزاد خواهد کرد، چونکه به گفته امام خمینی(ره)، راه قدس از کربلا می گذرد و رزمندگان اسلام نیز امروز کربلا را در دستان خود دارند و مثل نگین درخشان از آن محافظت می کنند.

وی افزود: امروز  که من در اینجا برای شما صحبت می کنم سنگرهای رزمندگان اسلام در 2 کیلومتری سیم خاردار های رژیم صهیونیستی قراردارد که این خود بیانگر قدرت اراده و شجاعت مثال زدنی رزمندگان اسلام است .

نوعی اقدم از مردم و مسئولین خواست گرفتار عملیات روانی دشمنان نشده و در دام تبلیغات مزدورانه و پوچ استکبار نیز نشوند، چونکه اقتدار و عزت رزمندگان اسلام این موضوع را تأیید می کند.

وی افزود: امروز پوتین های ما روی گلوی رژیم صهیونیستی قرار دارد و با اندک فشاری، وجود این جرثومه فساد از روی زمین پاک شدنی است.

یادگار دوران دفاع مقدس اتفاقات سال های 58 تا 63 را یادآور شد و گفت: اتفاقات ایجاد شده در آن سال ها با رخدادهای کنونی تفاوت چندانی ندارد چونکه پشت سر همه توطئه ها و نفاق ها سران استکبار به سرکردگی آمریکا قرا دارد.

وی صداقت و تداوم راه شهدا را عامل موفقیت رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت دانست و گفت: به خون همین شهدا سوگند که دشمان اسلام هدفشان از حمله به عراق و سوریه چیزی جز به خطر انداختن امنیت  و زیر سوال بردن استقلال و آزادی کشور ما نبود.

نوعی اقدم با بیان اینکه رزمندگان اسلام در جبهه های مقاومت عراق و سوریه به همه اهداف خود دست پیدا کرده اند، گفت: این درحالی اتفاق افتاده که میدان جنگ، فرسنگ ها از مرزهای ایران اسلامی فاصله داشت.

وی قدرت های پوشالی آمریکا و رژیم صهیونیستی را در کنار دلارهای صعودی در برابر  قدرت ایمان رزمندگان اسلام بی اثر دانست و گفت: وعده های الهی در جبهه مقاومت شامل حال رزمندگان اسلام شد.

کارشناس مسائل نظامی عزت نفس و حمایت های مردم ایران از جبهه مقاومت را ستود و گفت: حمایت های خالصانه فرزندان این ملت، از جمله عوامل پیروزی رزمندگان اسلام در برابر دژخیمان و تروریست های مورد حمایت استکبار بود.

سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده جبهه مقاومت در مراسم عصری با شهدا در اردبیل

عملیات ایران در سوریه موفقیت آمیزتر از عملیات آمریکا بود

فرمانده جبهه مقاومت در بخش دیگری از سخنان خود مذاکرات در دنیای کنونی را بی فایده دانست و به تشریح عملیات های موشکی آمریکا و ایران در سوریه پرداخت و گفت: در هرنوع مقایسه ای عملیات ایران موفقیت آمیز از آمریکا بود .

وی با بیان اینکه آمریکا از فاصله 2000 کیلومتری آن هم از نقطه ای ثابت از روی دریا 39 موشک به پایگاه  سوریه شلیک کرد که تنها 23 مورد آن به نزدیکی های اهداف مورد نظر اثابت کرد، گفت: ایران از فاصله 4000 کیلومتری از نقاط نامعلوم و آن هم از زیر خاک 6 موشک شلیک کرد که هر 6 مورد دقیقا به اهداف مورد نظر اثابت کرد و این در حالی اتفاق افتاد که آمریکائیها مدعی تشحیص لحظه شلیک موشک در هر نقطه از جهان هستند، ولی بعد از اثابت به اهداف از موضوع باخبر شدند، که این موضوع نشان دهنده قدرت و توان رزمندگان اسلام است.

نوعی اقدم از مسئولان کشوری خواست تا با تکیه بر توان و قدرت داخلی به مقابله با دشمنان اسلام بپردازند  و مرعوب عملیات های روانی و تبلیغات پوشالی دشمنان نشوند.

وی قدرت کلمه "ما می توانیم" را خاطر نشان کرد و گفت: دشمنان اسلام با طرح موضوعاتی چون ماجرای برجام ، فرجام و توان موشکی و قدرت بازدارندگی در قالب مذاکره ، هدفی جز تضعیف ایران قدرتمند ندارند.

نوعی اقدم در پایان سخنان خود از مسئولان کشور و ملت ایران خواست تا نگران اوضاع جبهه مقاومت نشده بلکه با حفظ و تقویت وحدت، یکدلی و یکپارچگی همراه با پیروی از اندیشه های رهبر انقلاب بعنوان ولی فقیه زمان، نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

وی از احزاب و گروه های سیاسی که در دل خود، عاشق این سرزمین هستند و به خاک میهن تعصب دارند، خواست تا با حفظ غرور ملی در خود، به تقویت وحدت و یکپارچگی ملت ایران در برابر دشمنان اسلام  کمک کنند.

کارشناس مسائل نظامی قدرت بازدارندگی ایران اسلامی را یاداور شد و گفت: امروز، راه نظامی برای آمریکا گزینه ای غیر قابل دستیابی است چونکه تمام منافع این کشور و رژیم صهیونیستی در تیر رأس نیروهای مقاومت در تقصی نقاط جهان قرار دارد.

 

برهم زنندگام وحدت ملی در واقع خائنین به کشور و دین هستند

نوعی اقدم تنها امید استکبار برای در هم شکستن عظمت ایران را ایجاد شکاف بین مردم عنوان کرد و گفت: دشمن درصدد است تا با ایجاد نفاق و برهم زدن وحدت و یکپارگی بین مردم، به اهداف خود برسد.

وی از مردم و مسئولین خواست مواظب اعمال ، رفتار و گفتار خود باشند تا بهانه به دست دشمنان و وابستگان انها در داخل و خارج ندهند.

فرمانده جبهه مقاومت کسانی را که موجب به  هم خوردن وحدت و یکپارچگی ملت می شود را نکوهید و گفت: برهم زنندگام وحدت ملی در واقع خائنین به کشور و دین هستند.

وی با بیان اینکه معیار افراد، حال آنها است، گفت: اینکه  بعنوان مثال نوعی اقدم در گذشته چه کسی بود و چه کار کرده مهم نیست، مهم این است که نوعی اقدم امروز در کجا قرار دارد و مشغول چه کاری است، اگر اعمال و رفتار وی باعث خوشحالی دشمنان اسلام می شود یقین کنید که وی راهش را گم کرده  و نوکر استکبار است.

نوعی اقدم  با بیان اینکه امروز باید ملت فدای دولت و دولت فدای ملت شود و هردو نیز از ولایت فقیه پیروی کنند تا عظمت کشور حفظ شود،تصریح کرد: هرکس غیر از این عمل کند قصور و خیانت کرده و این گناهی جبران ناپذیر است.

وی با بیان اینکه در راه شهدا جان می دهیم  و هرگز علم آنها را روی زمین نخواهیم گذاشت،گفت: امروز همه ما هاشم دهقانی نیا،علی آقایی و علی سیفی ها هستیم و با غیرت برگرفته از شهدا اجازه تکرار تاریخ و اسارت دوباره اهل بیت(ع) را به یزیدیان زمان نخوهیم داد.

انتهای پیام/