کد خبر: 5117 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸

در مراسم بزرگداشت شهیدحججی مطرح شد:

سردار بابازاده:روشنگری ها بر ذائقه عده ای منافق صفت خوش نمی آید

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در مراسم گرامیداشت شهیدحججی، شور حسینی را مستلزم شعور حسینی دانست و گفت: روشنگری ها بر ذائقه برخی منافق صفتان خوش نمی آید.

سردار بابازاده:روشنگری ها بر ذائقه عده ای منافق صفت خوش نمی آید

به گزارش ابصارخبر به نقل از آذرسلام؛ مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم با محوریت شهید محسن حججی شب گذشته در مسجد حضرت رقیه (س) محله علی آباد اردبیل برگزار شد.


در این مراسم که با حضور استاندار اردبیل، خانواده های معظم شهدای مدافع حرم اردبیل، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و بسیجیان برگزار شد، سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل روشنگری اهداف قیام امام حسین (ع) را در کنار گریه بر مصائب آنحضرت لازم و ضروری دانست و با بیان اینکه در کنار شور حسینی، شعور حسینی نیز داشته باشیم اظهار داشت: این روشنگری ها بر ذائقه عده ای انسان های منافق، خوش نمی آید.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در ادامه با اشاره به شهادت مظلومانه شهید مدافع حرم محسن حججی، غیرت و صلابت این شهید را ستودنی دانست و افزود: شهید حججی ها با گذشتن از خانواده خویش به جهانیان ثابت کردند بیرق قیام امام حسین (ع) هیچگاه بر زمین نمانده و مدافعان حرم امروز پرچمداران واقعی امام حسین (ع) هستند.

 

وی در ادامه با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان کشورمان به میهن اسلامی خاطرنشان  کرد: شهدایی همچون محسن حججی ها نه اولین هستند و نه آخری و باید همه ما کمربند ولایی خود را بسته و آمادده هرگون مقابله با ضداسلام و استکبار باشیم.

سردار بابازاده در ادامه تصریح کرد: شهادت مزد و اجر پاداش مجاهدت است اما اتفاقی که اخیرا در کشور رخ داد با تمامی اتفاقات و استقبالهای قبلی از شهدای مدافعان حرم یک تفاوت اساسی داشت، شهید حججی در واقع مظلومیت شهدای مدافعان حرم را به جهان ثابت کرد و شهادت وی تنبهی بود برای جامعه تا برخی‌ها که در خواب غفلت هستند به خود آمده و به فکر خودسازی باشند.

 

سخنرانی مذهبی، پخش کلیپ و مداحی از دیگر بخش های اجرا شده در این مراسم بود.

 

 

گزارش و تصویر از فردین منتظر نظام

انتهای پیام/