کد خبر: 5402 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶

سردار نوعی اقدم: داعش عامل شکاف سیاسی بین آمریکا و اروپا است

سردار نوعی اقدم در مجمع سالانه بسیج ورزشکاران استان گفت: کشورهایی که 7 سال پیش برای تشکیل داعش اقدام کرده بودند حالا از کرده خود پشیمان شده اند.

سردار نوعی اقدم: داعش عامل شکاف سیاسی بین آمریکا و اروپا است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، سردار نوعی اقدم در مجمع سالانه بسیج ورزشکاران استان اردبیل با بیان اینکه امروز کشور در موقعیت حساسی قرار دارد گفت: دشمنان در تلاش هستند تا ایران را به میدان مبارزه و آزمایش بکشانند تا به خیال خام خود با شکست ایران، عملیات روانی را آغاز کنند.

وی میدان ورزشی را نیز از جمله میادین حساس رقابتی عنوان کرد و افزود: هر ورزشکاری که با تلاش و پشتکار خود در میادین محلی، منطقه ای و جهانی بتواند پرچم ایران را به احتزاز درآورد ارزشمند و قابل تقدیر است.

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه تمامی کشورهای دنیا، با دو عنصر تخصص ورزشی و ملیت، به مقوله ورزش نگاه می کنند گفت: این در حالی است که ایرانی‌ها علاوه بر دو عنصر یاد شده نگاه اعتقادی و ایمانی نیز به ورزش دارند.

یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به اهمیت ورزش اظهار کرد: "ورزش" و رقابت‌های ورزشی وحدت افرین است؛ و آن چیزی که در میدان ورزش اهیمت دارد اخلاق و مردانگی است.

 وی در ادامه با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته دشمنان از هر حیله و دسیسه ای برای تحقیر و شکست ملت ایران استفاده کرده اندگفت: علی رغم همه هجمه‌ها، ایران همیشه سربلند و قدرتمند بوده و تمامی سیاست‌مداران دنیا نیز بر این مسئله اقرار کرده اند.

 سردار نوعی اقدام به حضور گروه‌های تکفیری داعش در سوریه نیز اشاره کرد و افزود:تمامی کشورهای دنیا به این باور رسیده اند که بدون حضور ایران، موضوع داعش حل نخواهد شد.

وی با بیان اینکه موضوع داعش عامل شکاف سیاسی بین آمریکا و کشورهای اروپایی شده است گفت: کشورهایی که 7 سال پیش برای تشکیل داعش اقدام کرده بودند حالا از کرده خود پشیمان شده اند و دغدغه دارند که احتمالا افرادی که از این کشورها به داعش پیوسته اند دوباره به کشورشان بازگردند.

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه 11500 نفر تنها از مردم فرانسه به گروه داعش پیوسته اند گفت: حالا این کشور و دیگر همپیمانانشان به دریوزگی افتاده اند و با دیپلماسی پنهان می خواهند برای نابودی این گروه تکفیری با ایرانی ها ارتباط برقرار کنند.

عکی: کیوان قلیزاده

انتهای پیام/