کد خبر: 5752 ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵

رییس نهاد رهبری دانشگاه آزاد استان در بیله سوار؛

اعمال ناشایست موجب بی بصیرتی انسان می شود

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان در دانشگاه آزادبیله سوار گفت: طبق آیات قرآن کریم، خداوند افراد بی ایمان را در سایه اعمالشان وارد تاریکی کرده و بصیرت را از آن ها سلب می کند به طوری که آنها نمی توانند راه حق از باطل را تشخیص دهند.

 اعمال ناشایست موجب بی بصیرتی انسان می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام سیف اله مدبر رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان عصر امروز در همایش روشنگری 9دی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد بیله سوار برگزار شد به تبیین ابعاد مختلف فتنه88 پرداخت و گفت: فتنه سال 88 باعث شد ملت غیور جمهوری اسلامی ایران بصیرت پیدا کنند.

وی افزود: پروردگار متعال انسان های با ایمان را از ظلمات خارج و به سوی روشنایی هدایت می کند و در واقع خداوند بصیرتی استوار به انسان های با ایمان اعطا می کند تا آن ها راه صحیح و درست را سریع تشخیص بدهند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان گفت: بر طبق آیات قرآن کریم خداوند افراد بی ایمان را در سایه اعمالشان وارد ظلمات و تاریکی ها می کند و بصیرت را از آن ها سلب می کند به طوری که نمی توانند راه حق از باطل را تشخیص دهند و قطعا انسان اگر اعمالش مناسب نباشد بصیرت خود را از دست خواهد داد.

وی با اشاره به حماسه 9 دی تصریح کرد: 9 دی ماه ملت ایران در سایه امام حسین (ع) به بصیرت دست یافتند و ماه محرم و سرور و سالار شهیدان بصیرتی به ما اعطا کرد تا دشمنان را به خوبی بشناسیم و راه صحیح را انتخاب کنیم.

 مدبر در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمن سعی در برهم زدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد،گفت: مردم همیشه در صحنه ما با بصیرت و آگاهی با حضور به موقع خود دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس و ناامید کردند بطوریکه فتنه 88 با تمام ابعاد آن باعث بیداری بشتر ملت شد.

وی افزود: اختلاف نظر باعث رشد و توسعه جامعه می شود اما باید توجه داشت که این اختلاف نظراز دایره دین خارج نشود و مقدسات در این اختلاف نظر ها نادیده گرفته نشود زیرا که باعث از بین رفتن اعتقادات جامعه می شود، پس با رعایت حد و حدود دین اسلام مانعی برای نظر های مختلف وجود ندارد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان در پایان سخنان حود گفت: انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده است تا به راحتی هم از دست برود، ملت ما نیز به این موضوع آگاه هستند و توانسته اند تمام فتنه های دشمن را سرنگون کنند.

انتهای پیام/