کد خبر: 5754 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان خبر داد؛

آغاز ثبت نام بیست ویکمین مراسم ازدواج دانشجویی

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان از آغاز ثبت نام بیست و یکمین مراسم ازدواج دانشجویی خبر داد و گفت: زوج هایی که تاريخ عقدشان بین 1395/07/01 تا 1396/10/01 است مجاز به ثبت نام در این مراسم هستند.

آغاز ثبت نام بیست ویکمین مراسم ازدواج دانشجویی

حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر از آغاز ثبت نام مراسم ازدواج دانشجویی در خبرداد و گفت: آن دسته از زوج های دانشجو که تاریخ عقدشان بین 1395/07/01 تا 1396/10/01 است تا بیستم دی ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت http://ezdevaj.nahad.ir/96/ نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی در ادامه سخنان خود به سنگین بودن مخارج ازدواج در جامعه اشاره کرد و گفت: مراسم ازدواج انشجویی نمونه خوب  و الگویی مناسب برای خانواده ها است تا آنها با فراهم کردن بسترهای لازم شرایط ازدواج جوانان را فراهم کنند.

حسنی به تسهیلات ازدواج دانشجویی اشاره کرد و گفت: انجام مراسم در کنار حرم نورانی امام رضا(ع) که به نوعی ماه عسل نیز محسوب می شود در کنار برنامه های فرهنگی و کارگاه های سبک زندگی اسلامی و ایرانی از جمله عواملی است که زوج های دانشجو می توانند با بهره گیری از آموزه های دینی مطرح شده زندگی خود را از اساس با معرفت الهی آغاز کنند.

انتهای پیام/