کد خبر: 5758 ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶

در نشست هم اندیشی بسیج اساتید دانشگاه محقق مطرح شد؛

راهکار حل مشکلات جامعه خِرَد و مشورت جمعی است

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در نشست بررسی چالش های قومیتی و راهکار مقابله با آن که توسط بسیج اساتید دانشگاه محقق برگزار شد،گفت:راهکار حل مشکلات جامعه خِرَد و مشورت جمعی است.

راهکار حل مشکلات جامعه خِرَد و مشورت جمعی است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، در آستانه فرارسیدن 9 دی سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بعد از ظهر امروز نشست هم اندیشی اعضاء بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی با موضوع بررسی چالش های قومیتی و راهکار مقابله با آن در سالن کنفرانس مهمانسرای این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، در ابتدای این مراسم ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن عسگری (ع)، برگزاری این جلسات را با برکت عنوان کرد و افزود: راهکار حل مشکلات جامعه خِرَد و مشورت جمعی است.

وی افزود: دانشمندان و فرهیختگان جامعه باید الگوی جامعه بوده و با تخصص خود در ابعاد مختلف، اقدام به حل مشکلات مردم نمایند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه سخنان خود با اشاره به آسیب های اجتماعی در موضوعات مختلف تصریح کرد: بستر مطالعه و تحقیق دانشمندان را امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم نموده و همه باید شکر عملی آن را بجا آوریم.

 در ادامه برنامه اساتید حاضر در این نشست به برخی از مشکلات اشاره نموده و نقطه نظرات خود را مطرح کردند/

انتهای پیام/