کد خبر: 5767 ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد پارس آباد در آستانه 9 دی

در این بیانیه آمده است:حماسه ۹ دی که سرشار از بصیرت، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی بود بساط فتنه و عمّال داخلی و خارجی آنان را برای همیشه تاریخ در هم پیچید.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد پارس آباد در آستانه 9 دی

به گزارش خبرنگار ابصارخبر شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد با صدور بیانیه ای گرامیداشت حماسه 9 دی از مواضع انقلابی مقام معظم رهبریاعلام حمایت کرد.

در ین بیانیه آمده است: پس از انتخابات پر شور سال ۸۸ ، عده ای قدرت طلب سیاسی استحاله شده، با تخیل و توهم تقلب و با اقداماتی غیر قانونی و نامشروع و با زیر پا گذاشتن قواعد دموکراسی و جمهوریت نظام، سعی در تلخ کردن جشن حضور با شکوه و بی سابقه مردم ایران در مشارکت سیاسی و رأی به اصل نظام نموده و خائنانه با تهمت های ناروا و با حمایت بیگانگان (از جمله آمریکا و اسرائیل جنایت کار و انگلیس پلید) باعث خدشه دار شدن امنیت و منافع ملی و اعتبار بین المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی و با امتناع از قانون و از اردوکشی خیابانی و تخریب اموال عمومی و تحمیل خسارتهای جانی و مالی باعث خوشحالی و امیدواری دشمنان قسم خورده انقلاب شدند .                                                                                         

اما با گذشت زمان ، غبار فتنه فرو نشست و هویت پلید آمریکایی آنها بر همگان آشکار شد. کسانی که با شعار امید، یأس و ناامیدی و  ناامنی را در ایران، ۸ ماه تمام به دشمنان نظام هدیه کردند و با جنجال رسانه ای سعی در مخدوش کردن چهره انقلاب داشتند.                                                                                                      

 این بیانیه می افزاید: حماسه ۹ دی که سرشار از بصیرت، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی بود بساط فتنه و عمّال داخلی و خارجی آنان را برای همیشه تاریخ در هم پیچید. دشمنان نظام بدانند ما آماده برخورد با فتنه های آینده هستیم و با بصیرتی علوی مقابل آنان می ایستیم؛ چرا که مولایمان علی (ع) وعده این فتنه ها را برای رسیدن به حکومت حقّه صاحب الزّمان (عج)  به ما داده است و به یاری خدا تمام این فتنه های پشت سر را با اعتصام به حبل متین ولایت دفع خواهیم کرد.

اما پس از خروش مردم، در نهم دی ماه، عده ای سعی در کوچک نشان دادن این حماسه و رفع حصر فتنه گران دارند؛ محافظه کاران و مصالحه جویان در عرصه فتنه بدانند، این حرکت مانند ۲۲ بهمن جزیی از هویت و ماهیت ملّی مردم ما محسوب میشود و ملت ایران فتنه گرانی را که باعث تشدید تحریم های دشمنان نظام شدند و تاکنون هم توبه و اظهار پشیمانی نکرده اند، لکّه سیاهی میدانند و آنان را غیر قابل تطهیر می پندارند. آنها بدانند اگر بخواهند با فتنه گران مسامحه کنند، مطرود ملت و نظام خواهند بود. امت حزب الله از دستگاه قضایی کشور انتظار دارد سران فتنه را هر چه زودتر محاکمه نماید تا مایه عبرتی برای معاندین نظام باشد، که اینجا ایران اسلامی است که جای انقلاب مخملی دیکته شده از سوی غرب نیست که درونش داعش راه بیندازند.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد در پایان این بیانیه ضمن برائت از فتنه گران و حامیان فتنه و با حمایت از مواضع انقلابی رهبری اعلام داشتند تنها شاخص ملت در تشخیص حق و باطل حصن حصین ولایت است و به مسئولینی که از این شاخص تعدی کنند هشدار دادند که به جای امید بستن به بیرون از کشور، عزم خود را جزم کرده و با تکیه بر توان داخلی مشکلات اساسی نظام اسلامی را در راه رسیدن به یک تمدن بزرگ اسلامی حل و فصل کنند

انتهای پیام/