کد خبر: 5777 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹

در نشست روشنگری دانشگاه پیام نور مطرح شد؛

واحدیزاده:مهمترین علت انحراف ملت‌ها،بی بصیرتی است

رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در جمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور دليل انحرافات امت‌ها را موضع گيري‌هاي بدون بصيرت عنوان کرد و گفت:9 دي،روزي است كه مردم ايران نشان دادند دشمنان انقلاب را به خوبي مي شناسند.

واحدیزاده:مهمترین علت انحراف ملت‌ها،بی بصیرتی است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز نشست معرفتی و بصیرتی حماسه 9 دی، با سخنرانی حجت الاسلام حمید واحدیزاده رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در سالن جلسات دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام حمید علی نسب جانشین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به دانشگاهیان شرکت کننده در این مراسم به تبیین دستاوردهای 9دی پرداخت و گفت: 9 دی روز میثاق با ولایت است.

حجت الاسلام حمید واحدی زاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی در ادامه برنامه به بررسي تاریخ اسلام و دوران حاضر، پرداخت و گفت: آنچه بيش از هر عامل دیگری در پيروزي و موفقيت تاثير داشته، ميزان بهره مندي و برخورداري مردم و نخبگان از«بصيرت» بوده است.

وی با بیان اینکه هر زمان مردم و نخبگان جامعه از بصيرت بهره مند شده اند، راه درست را انتخاب کرده و امور نیز به نحو احسن پيش رفته است، خاطرنشان کرد:در مواقعي كه مردم بدون بصيرت عمل كرده اند، هم خودشان و هم جامعه را با مشكلاتي روبرو كرده‌اند 

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل دليل انحرافات سياسي و اعتقادي امت ها را تصمیمات و موضع گيري هاي بدون بصيرت و آگاهی عنوان کرد و گفت:9 دي،در واقع روزي است كه مردم ايران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب را به خوبي مي شناسند و هرگز فريب حيله ها و نيرنگ هاي آنان رانمي خورند.

وی در ادامه سخنان خود به مرور رویدادهای پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 88 پرداخت و گفت: متأسفانه بیشترین سوء استفاده از فتنه 88 را دشمن صهیونیستی، آمریکا و انگلیس از فضایی غبارآلود ایجاد شده در آن دوران بردند.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در پایان سخنان خود ضمن تبیین درس های جریان فتنه88 به بیان اهمیت همایش های روشنگری با محوریت 9 دی پرداخت و گفت: اگر دل ها آلوده شود، از تقوای الهی فاصله خواهیم گرفت که این خود زمینه ساز ایجاد شبهات می شود و اگر نسبت به رفع شبهات اقدام نکنیم، فتنه بوجود می آید، بنابراین روشنگری در این زمینه مهم و حیاتی است.

انتهای پیام/