کد خبر: 5929 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان؛

نقطه اوج انقلابی‌گری، انقلابی ماندن است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی به تبیین شاخصه های انقلابی گری پرداخت و گفت: نقطه اوج نقلابی گری، انقلابی ماندن است.

نقطه اوج انقلابی‌گری، انقلابی ماندن است

حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر به تشریح شرایط انقلابی‌گری و رمز های انقلابی ماندن پرداخت و گفت: نقطه اوج نقلابی‌گری، انقلابی ماندن است.

وی در ادامه سخنان خود بیانات رهبر معظم انقلاب در این خصوص را یاداور شد و گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود 5 شاخص انقلابی‌گری ، انقلابی بودن و انقلابی ماندن را بارها تبیین کرده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان گفت: پایبندی به  مبانی و ارزش های اساسی اسلام و انقلاب، هدفگیری آرمان های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آنها، پایبندی به استقلال کشور، حساسیت در برابر دشمن و نقشه  دشمن و عدم تبعیت از آن در کنار داشتن تقوای دینی و سیاسی از جمله رمزهای انقلابی ماندن هستند.

وی از سخنان رهبر معظم لنقلاب به عنوان رموز اصلی انقلابی گری و انقلابی ماندن نام برد و گفت: هرکس که می خواهد انقلابی شود، انقلابی عمل کند و انقلابی بماد باید به منویان رهبر معظم انقلاب عمل کند.

عابدی با بیان اینکه عده ای بگویند ما با نظام بوده ایم، این کافی نیست بطوریکه برخی از شخصیت های سیاسی کشور امروز  با تأکید به این موضوع می گویند؛ ماحصر نداریم، این افراد باید بدانند که با توجه به بیانات امام خمینی(ره) انقلابی بودن شرط نیست، بلکه انقلابی ماندن شرط اساسی است.

وی افزود: این خود بزرگترین تلنگر برای ما است تا در گذشته نمانده بلکه با توجه به حرکت دشمنان و رصد نقشه شوم آنها به دسیسه های پیدا و پنهان دشمنان اسلام در جهت استحاله کردن نظام پی برده  و با تجیز خود به سلاح ایمان، محکم و استوار و با روحیه انقلابی در مسیر انقلاب حرکت کنیم  چونکه رمز تحولات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و مبارزه با فساد و تبعیض تنها با روحیه انقلابی و جهادی ممکن است

عابدی تصریح کرد: شاخصه های انقلابی مطرح شده در کلام رهبر معظم انقلاب تنها راه علاج ما در برابر دشمنان قسم خورده نظام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان در ادامه سخنان خود به وضعیت کنونی برخی از انقلابیون اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان اسلام، ما را به با نظام بودن و سبقه انقلابی داشتن مشغول کرده اند بطوریکه این موارد به اصل تبدیل شده در حالیکه بعضی از انقلابیون بزرگ از انقلاب فاصله گرفته و در خط دشمن حرکت می کنند و نتوانستند روحیه انقلابی خود را حفظ کنند.

وی ثروت اندوزی، ایجاد فاصله طبقاتی، روحیه اشرافی گری، غرور و عدم روحیه جهادی را از شاخصه های بعضی از انقلابیون گذشته دانست و گفت: این افراد امروز در مدیریت های کشور قرار گرفته اند و باعث یاس و نا امیدی مردم  نسبت به نظام و انقلاب شده اند در حالیکه خودشان را هم صاحب انقلاب می دانند.

عابدی گفت: مدیران و سیاستمداران که به قول خودشان، خودشان را صاحبان نظام می دانند باید احساس تکلیف کرده و مدیریت کشور را به دست جوانان انقلابی بسپارند تا مثل دوران دفاع مقدس شاهد تحولی عظیم در کشور شویم.

وی با بیان اینکه جوانان کشور در دوران دفاع مقدس تهدید عظیم استکبار را به فرصت و واژه دفاع مقدس تبدیل کردند، گفت: امروز هم همین جوانان می توانند با مدیریت انقلابی و جهادی برگرفته از دوران دفاع مقدس، کشور را متحول و به سمت سعادت رهنمون کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان در پایان سخنان خود از نمایندگان مجلس خواست تا با توجه به این امر مهم که  وزرای میلیاردی و مدیران تنبل و آفیت طلب نمی توانند باعث تحولات مدیریتی، اقتصادی و فرهنگی در کشور شوند، به جوانان فرهیخته کشور فرصت خدمت بدهند.

وی گفت:امیدواریم دولت و مجلس از حالت نیمه خواب بیدار شده و دوباره رمزهای موفقیت در دوران گذشته را که همان روحیه انقلابی و جهادی است، در کشور احیا کنند.

انتهای پیام/