کد خبر: 5931 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبرداد؛

افتتاح 30 پروژه بهداشتی و درمانی در دهه فجر

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در نخستین روز از دهه مبارک فجر با بیان اینکه ارزش‌های اسلامی باید تثبیت و نهادینه شوند تا نسل آینده نیز راه شهدا را ادامه دهند از افتتاح بیمارستان امام رضا(ع) خبرداد و گفت: در مجموع 30 پروژه بهداشتی و درمانی در دهه فجر به بهره برداری می رسند.

افتتاح 30 پروژه بهداشتی و درمانی در دهه فجر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، قدرت اخوان اکبری رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل  پیش از ظهر امروز در جمع نشست اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر این دانشگاه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام شکوهمند انقلاب اسلامی و سالگشت سی و نهمین فجرانقلاب به تقویت ارتباط بین ملت و دولت و پای بندی به مبانی و آرمانهای انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی با مجاهدت‌ها و مبارزات انقلابیون کشور به ثمر نشست و رژیم طاغوتی و دیکتاتوری در کشور شکست خورد تا جمهوری اسلامی ایران با تفکرات دینی و اسلامی برپا شد.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ادامه سخنان خود لزوم خدمت رسانی به مردم را یاداور شد و گفت: در عرصه خدمتگذاری به مردم در حوزه سلامت می بایست با در نظر گرفتن  شعار"اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال" در خدمت مردم بود.

وی با بیان اینکه ارزش‌های اسلامی باید تثبیت و نهادینه شوند، تا نسل آینده نیز ادامه دهنده‌ راه شهدا باشند،گفت:این انقلاب صرفا نتیجه‌ مجاهدت‌ها در سال 57 نبوده بلکه مبارزه انقلابیون  از نهضت مشروطه شروع شده بود بطوریکه مشروط کردن قدرت و قانون اساسی از جمله رویکرد اصلی این نهضت بوده است.

 

اخوان اکبری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه انقلاب ما مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود ، گفت: در آن عده ای با اعتقادی وسیع و راسخ ،نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم استکبار را خیره کردند.

وی از بهره برداری یک بیمارستان و 30 پروژه بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: طرح تحول نظام سلامت از سال 93 در دولت تدبیر و امید دستاوردهای ارزشمندی را به دنبال داشته است بطوریکه در استان اردبیل نیز به برکت همین طرح، شاهد تحولات عظیمی در حوزه سلامت استان بودیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با بهره برداری از دو بیمارستان نمین و کوثر، مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی  بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل و دهها پروژه بهداشتی و درمانی با هزینه کرد 57 میلیارد تومان که توسط مقام عالی وزارت بهداشت در مرداد ماه صورت گرفت گام های مهمی در ارتقای سطح سلامت استان برداشته شد.

اخوان اکبری در پایان سخنان خود تصریج کرد: امسال نیز در طلیعه سی و نهمین سالگرد فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در جهت افزایش و ارتقای زیر ساختهای  حوزه سلامت و خدمت رسانی مضاعف به مردم ولایت مدار و شهید پرور استان اردبیل بیمارستان 108 تختخوابی امام رضا (ع) به همراه  30 پروژه بهداشتی و درمانی دیگر در سطح استان اردبیل با صرف اعتباری بالغ بر50 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/