کد خبر: 6002 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷

رئیس نهاد رهبری دانشگاه آزاد:

دانشگاه ها اهداف انقلاب را به صورت علمی به مردم برسانند

رئیس نهاد رهبری دانشگاه آزاد اردبیل نقش دانشگاهیان در اجرایی سازی اهداف انقلاب اسلامی را یاداور شد و گفت: دانشگاهیان نقش مهمی در پیشرفت کشور در همه ابعاد دارند بطوریکه اگر آنها کوتاهی کنند کشور نیز دچار عقب ماندگی خواهد شد.

دانشگاه ها اهداف انقلاب را به صورت علمی به مردم برسانند

حجت الاسلام سیف اله مدبر رئیس نهاد رهبری دانشگاه ازاد اسلامی استان به مناسبت چهلمین فجر انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در گفتگو با ابصارخبر به بیان اهداف انقلاب پرداخت و گفت:هدف هر انقلابی با شعارهای آن مشخص می شود و شعارهای انقلاب اسلامی ایران بیانگر اهداف آن است.

رئیس نهاد رهبری دانشگاه ازاد اسلامی استان با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی در وهله اول دین مداری بوده به طوری که جامعه در حول محور دین بچرخد و در ادامه آن وحدت مردم در سایه ولایت فقیه، تکمیل کننده این هدف بوده است.

وی تصریح کرد:استکبارستیزی از دیگر اهداف انقلاب اسلامی به شمار می رود به نحوی که حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بحث استکبارستیزی در چامعه یکی از بحث های داغ آن روزها بوده است.

مدبر با بیان اینکه انقلاب در راستای تامین یک زندگی خوب و رفاه مردم به وجود آمد و مهمترین شعار انقلاب اسلامی خدمت رسانی به مردم در سایه اسلام ناب محمدی بوده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: بعد از انقلاب اسلامی ساده زیستی که یکی از اهداف انقلاب بود و مسئولان کشور خودشان را با آن سبک وفق می دادند و حضرت امام (ره) و اطرافیانشان در این بحث سرآمد و الگو بودند و با اشرافی گری مبارزه می کردند.

وی افزود: ملت فهیم ایران اسلامی از مسئولان این انتظار را دارند تا با اجرای صحیح قوانین کشور، زندگی مردم را بهبود بخشند، زیرا که ملت خوب و خدا دوست کشورمان مستحق زندگی بهتر و پررونق‏تر هستند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان به تحقق اهداف انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: در حد حاکمیت می توان گفت که اهداف انقلاب اسلامی تحقق یافته است اما از لحاظ اجرایی هنوز نتوانسته ایم به نحو احسن و مطلوب تحقق ببخشیم که درباره اجرا نشدن صحیح قوانین مردم نیز ناراحت هستند که باید تلاش دولتمردان در راستای بهبود وضعیت بیشتر شود تا انتظارات ملت مطابق اهداف انقلاب اسلامی شان تحقق یابد.

وی در ادامه سخنان خود به نقش و جایگاه دانشگاهیان در زمان حاضر نیز اشاره کرد و گفت: نقش دانشگاهیان در اجرایی سازی اهداف انقلاب اسلامی یک نقش اساسی است که در عدم تحقق اهداف اجرایی انقلاب اسلامی دانشگاهیان و مراکز علمی نیز کوتاهی کرده اند. این دانشگاهیان هستند که باعث پیشرفت تمام حوزه های کشور می شوند.

مدبر افزود: دانشگاه ها می توانند اهداف انقلاب را به صورت علمی به مردم برسانند و در پی آن در اجرایی سازی اهداف انقلاب در جامعه تلاش کنند تا در تمام زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی کشور، دین خودشان را ادا کنند.

وی درباره وضعیت نامطلوب معیشتی مردم نیز گفت:ملت فهیم ایران اسلامی از مسئولان این انتظار را دارند تا با اجرای صحیح قوانین کشور، زندگی مردم را بهبود بخشند، زیرا که ملت خوب و خدا دوست کشورمان مستحق زندگی بهتر و پررونق‏تر هستند.

رئیس نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد؛ اغاز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، سال فجر و گشایش در کارهای کشور به ویژه مشکلات جوانان عزیز کشورمان شود.

انتهای پیام/