کد خبر: 6034 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸

برنامه عزاداری «ایام فاطمیه» در دانشگاه‌های اردبیل

هم‌ زمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمة‌ الزهرا (س)، امسال نیز همچون سال‌های گذشته،مجلس عزاداری در دانشگاه‌های اردبیل برگزار خواهد شد و دانشجویان در این ایام به عزاداری خواهند پرداخت.

برنامه عزاداری «ایام فاطمیه» در دانشگاه‌های اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، هم‌ زمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمة‌ الزهرا (س)، امسال نیز همچون سال‌های گذشته، مجلس عزاداری در دانشگاه‌های اردبیل برگزار خواهد شد.

مسجد دانشگاه محقق اردبیلی سه شب میزبان عزادارن فاطمی خواهد بود که طی آن حجت الاسلام شهسواری و خواسته از مبلغین حوزه علمیه به سخنرانی خواهند پرداخت، در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز حجت الاسلام حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اقامه عزای فاطمی را در این دانشگاه برعهده خواهند داشت تا دانشگاهیان با اخلاق حسنه فاطمی بیشتر آشنا شوند.

در دانشگاه پیام نور و آزاد اسلامی و فرهنگیان نیز نیز مراسم مشابهی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مساجد و حسینیه های دانشگاه های فوق الذکر برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بصیرت افزیی, کارگاه های اخلاق حرفه ای و ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه های ایام فاطمیه در دانشگاه های استان عنوان شده است.

انتهای پیام/