کد خبر: 6117 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰

مسئول علمی پژوهشی بسیج دانشجویی؛

توزیع بسته علمی پژوهشی ویژه اقتصاد مقاومتی در بین دانشجویان

مسئول علمی پژوهشی بسیج دانشجویی اردبیل از توزیع بسته علمی پژوهشی ویژه اقتصاد مقاومتی در بین دانشجویان خبرداد و گفت: این بسته علمی در بین زاهران راهیان نور توزیع شده است.

توزیع بسته علمی پژوهشی ویژه اقتصاد مقاومتی در بین دانشجویان

رضا ندایی مدیر علمی پژوهشی بسیج دانشجویی اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر از توزیع بسته علمی ویژه راهیان نور در بین زائران دانشجو خبرداد و گفت: این بسته ها با هدف گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در بین زائران راهیان نور دانشجویی استان توزیع شده است.

وی در ادامه سخنان خود به محتوای این بسته آموزشی اشاره کرد و گفت: 9 نماهنگ انیمیشینی با موضوع طنز اقتصادی، مستند عملیات جنگی بر فراز قله ها، جزوه آموزشی خط مقدم مبارزه از جمله محتوای این بسته آموزشی است.

ندایی به فضاسازی محل اسکان زائران نیز اشاره کرد و گفت: 32 پوستر با موضوع اقتصاد مقاومتی نیز جهت بصیرت افزایی در محل اسکان زائران نصب شده است.

مسئول علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی اردبیل فعالیت های قرارگاه احمدی روشن در طول راهیان نور را خاطرنشان کرد و گفت: نشست های تخصصی گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی، تشکیل هسته های مطالبه گری دانشجویی نیز درهمین راستا در طول اردوی راهیان نور توسط دبیران قرارگاه احمدی روشن در حال انجام است.

انتهای پیام