کد خبر: 6263 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶

جشن هفته خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل+تصاویر

جشن هفته خوابگاه های دانشجویی با حضور پرشور دانشجویان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در سالن پیامبر اعظم (ص) این دانشگاه برگزار شد.

جشن هفته خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل+تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز جشن هفته خوابگاه های دانشجویی با حضور پرشور دانشجویان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در سالن پیامبر اعظم (ص) این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام حمید واحدیزاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ابتدای این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، هفته خوابگاه ها را گرامیداشت و گفت:انقلاب ما به جوانان پرشور، پر تحرک و پویا که دارای فهم فرهنگی،اسلامی،دینی و مذهبی بالایی هستند و در عین حال عالم به زمان و مشخص به فنون روزند نیاز دارد

وی در ادامه سخنان خود به شعار هفته خوابگاهها اشاره کرد و با بیان اینکه خوابگاه های دانشجویی موجود در شأن دانشجویان نیست ابراز امیدواری کرد در اینده نزدیک شرایط ایده آلی چه از لحاظ اموزشی و رفاهی برای دانشجویان دانشگاه فراهم شود.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان ینکه علم، ثروت و مقام اجتماعی برای انسان برتری نمی آورد، گفت: انسانی برتر است که نسبت به خداوند متعال بندگی بیشتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: ارزش واقعی انسان به فهم فرهنگ، فهم از جهان هستی، خدا محوری و جلب رضایت خداوند در کنار خدمت به خلق الله نمود پیدا می کند.

واحدیزاده در پایان سخنان خود از دانشجویان خواست تا از بهار عمر خود یعنی فرصت جوانی نهایت استفاده را برده و در همین سنین بتوانند به ارزش های والای انسانی دست پیدا کنند.

بهروز دادخواه معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز در این مراسم با بیان اینکه در محافل و مجامع علمی آموزش و پژوهش در کنار فراهم شدن امکانات رفاهی و فرهنگی از جایگاه ویژه ای برخوردار است، گفت: فراهم کردن محلی برای زندگی و مطالعه حداقل ترین امکاناتی است که باید در اختیار جویندگان دانش قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به مزایای خوابگاه های دانشجویی اشاره کرد و گفت: خوابگاه های دانشجویی در واقع یکی از فرصت های یادگیری زندگی مشترک در انتخاب سبک زندگی و آموزش سطح زندگی است چونکه دانشجویان طی مدت 4 الی 7 سال از زندگی شان را در کنار دوستان دانشگاهی خود زیر یک سقف به سر برده و در واقع تمرین زندگی برای اینده می کنند.

وی به انتخابات شورای صنفی دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت: رسیدگی و پیگیری مطالبات و مشکلات دانشجویی از وظایف نمایندگان دانشجویان در شورای صنفی و شهرداران خوابگاه های دانشجویی است.

وی بابیان اینکه امروز 90 درصد دانشجویان از سلف سرویس دانشگاه رضایت دارند خاطر نشان کرد: اگر نمایندگان دانشجویان در مورد سایر مسائل دانشجویی نیز به همین میزان پی گیر باشند مشکلات دانشجویان نیز کاهش خواهد یافت.

اجرای موسیقی سنتی و تجلیل از دانشجویان برتر در زمینه های علمی و فرهنگی از برنامه های این مراسم به مناسبت هفته خوابگاه ها در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بود.

 

انتهای پیام/