پربازدیدترین ها

کد خبر: 6267 ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶

برگزیدگان جشنواره حرکت تجلیل شدند

مرحله دانشگاهی یازدهمین جشنواره ملی حرکت پس از 3 روز رقابت در دانشگاه محقق اردبیلی با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

برگزیدگان جشنواره حرکت تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، مراسم اختتامیه مرحله دانشگاهی یازدهمین جشنواره ملی حرکت با شناخت تیم های برتر به کار خود پایان داد.

عباس فنی اصل معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم اختتامیه این جشنواره که در دانشگاه محقق برگزار شد ضمن تاکید بر تاثیر مثبت برگزاری جشنواره ملی حرکت در دانشگاه، اثربخشی این جشنواره را در سطح دانشگاه بسیار خوب ارزیابی کرد.
وی با اشاره به این که در طی سه سال اخیر و به خصوص از ابتدای سال 94 علاوه بر کسب 45 مقام در سطوح بین المللی، ملی و منطقه ای توسط انجمن های علمی دانشگاه، هفت مقام ملی نیز در دوره های مختلف جشنواره ملی حرکت توسط انجمن های علمی دانشگاه محقق اردبیلی کسب شده است.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه محقق در پایان سخنان خود  اظهار امیدواری کرد: در مرحله ملی جشنواره ملی حرکت، انجمن های علمی دانشگاه محقق اردبیلی مثل سال های قبل درخشش خوبی داشته باشند. 


فرشاد کیوان بهجو مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه  طی سه روز برگزاری جشنواره بیش از پنج هزار نفر از غرفه ها بازدید کردند بهشاخص های کیفی جشنواره اشاره کرد و گفت:  نرخ مشارکت بالای 90 درصد، نرخ رضایتمندی بالا 85 درصد و نرخ بازدید 208 نفر در هر ساعت به دست آمده است که در نوع خود نشان از موفق و موثر بودن این جشنواره دارد.
وی در ادامه سخنان خود به شاخص های کمی و کیفی استخراج شده نیز اشاره کرد و گفت:  فعالیت های انجمن های علمی دانشگاه، طی سه سال اخیر به روشنی و به وضوح گویای توسعه کیفی و رشد کمی این انجمن ها است.

در پایان این مراسم از غرفه دانشکده ادبیات و علوم انسانی به عنوان غرفه برتر، غرفه دانشکده علوم به عنوان غرفه شایسته تقدیر و غرفه دانشکده فناوری های نوین نمین نیز به عنوان غرفه شایسته تقدیر از نظر دستاورد تجلیل شد.

انتهای پیام/