کد خبر: 6284 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه های استان؛

تربیت و سالم سازی جوانان از وظایف دانشگاه ها است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با بیان اینکه دانشگاه باید الگوی جامعه باشد، گفت: دانشگاه جوانان را تربیت می کند و باید این جوانان را سالم پرورش داد.

تربیت و سالم سازی جوانان از وظایف دانشگاه ها است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در جمع اساتید دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مسئولیت ریاست دانشگاه، مسئولیت سنگینی است و از طرف دیگر جامعه توقعات زیادی از دانشگاه دارد.
وی با بیان اینکه دانشگاه باید الگوی جامعه باشد، افزود: دانشگاه جوانان را تربیت می کند و باید این جوانان را سالم پرورش داد.
رئیس دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل تصریح کرد: فردای کشور از آن دانشجویان امروز است و دانشجویان باید با ارزش های دینی و انقلاب آشنایی پیدا کنند.
حسنی با اشاره به اینکه آرامش و آسایش امروز کشور را مدیون نظام و انقلاب اسلامی هستیم، اظهار کرد: امروز وظیفه ما سنگین است و اگر قدرشناس زمان خویش نباشیم فردا همه مسئول خواهیم بود.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: خدمت در جمهوری اسلامی در واقع خدمت در مکتب ائمه اطهار است و باید زمینه ظهور حضرت ولیعصر(عج) را فراهم کنیم.

انتهای پیام/