کد خبر: 6579 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸

بازدید کاروان محرومیت زدایی بیله سوار از اردوی جهادی دانشگاه آزاد این شهرستان+ تصاویر

کاروان محرومیت زدایی شهرستان بیله سوار با حضور در عرصه جهادی دانشگاه آزاد اسلامي بیله سوار مغان در روستای جهان خانملو ضمن در جریان قرارگرفتن فعالیت های این گروه جهادی دانشجویی با مشکلات و مطالبات روستائیان نیز اشنا شدند.

بازدید کاروان محرومیت زدایی بیله سوار از اردوی جهادی دانشگاه آزاد این شهرستان+ تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، کاروان محرومیت زدایی شهرستان بیله سوار با حضور در عرصه جهادی دانشگاه آزاد اسلامي بیله سوار مغان در روستای جهان خانملو ضمن در جریان قرارگرفتن فعالیت های این گروه جهادی دانشجویی با مشکلات و مطالبات روستائیان نیز اشنا شدند.

 

عادل شفایی مسئول گروه های جهادی بسیج دانشجویی بیله سوار با بیان اینکه این کاروان با هدف محرومیت زدایی از مناطق محروم در این روستا حضور یافته است، گفت: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان که به نوعی با روستاهای محروم در ارتباط هستند در این کاروان حضور دارند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این روستا قرار گرفتند.

وی با مقایسه خدماتی که در مناطق روستایی قبل و بعد از انقلاب صورت گرفته گفت: حجم کارهای انجام شده در دوران پس از انقلاب به ویژه در مناطق محروم بی نظیر است.

شفایی از اهتمام و تلاش مجموعه مسوولین شهرستان بیله سوار در خدمت رسانی مضاعف به روستاها خبر داد و گفت: حضور مسئولان در میان مردم بخصوص روستائیان خود نشان از نبودن فاصله میان مردم و حاکمیت است.

وی تأکید کرد: خدمات نظام مقدس جمهوري اسلامي چهره مناطق محروم كشور را دگرگون ساخته است، بنابراين بايد با استفاده از ظرفيت نيروهاي بومي به رشد و توسعه مناطق كمتر توسعه يافته سرعت ببخشيم. 

در ادامه این دیدار پرشور مردمی،اهالی روستا مشکلات خود را با مسئولین درمیان گذاشتند.

انتهای پیام/