کد خبر: 6655 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲

آغاز پذیرش دوره های مهندسی فناوری در دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گفت: ثبت نام پذیرش دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل تا 4 شهریور ادامه دارد.

آغاز پذیرش دوره های مهندسی فناوری در دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، داریوش لطیفی از اغاز ثبت نام دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در اردبیل خبرداد و گفت: مهلت ثبت نام تا روز یکشنبه 97/06/4 است

وی از کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه پذیرش می‌باشند، برای ثبت نام به سایت www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

داوطلبان براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد. بدیهی است برای هر یک از موارد فوق ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروری می‌باشد.

داوطلبان باید پس از مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش در این دوره و آشنایی با کلیه شرایط و ضوابط پذیرش، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرسwww.sanjesh.org  نسبت به ثبت‌نام اقدام نماید. لازم به توضیح است که دفترچه راهنمای پذیرش دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال 1397 همزمان با شروع ثبت‌نام، در پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور و سایت دانشگاه به آدرس www.uast.ac.ir قابل دسترسی می‌باشد.

انتهای پیام/