کد خبر: 6706 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان؛

گروه‌های جهادی"مرگ برآمریکا" را درعمل نشان می‌دهند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل ضمن تلیل از خدمات جهادگران دانشجو گفت: گروه های جهادی با ایثار خود در واقع شعار مرگ بر امریکا را عملیاتی کردند.

گروه‌های جهادی"مرگ برآمریکا" را درعمل نشان می‌دهند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل با بیان اینکه گروه‌های جهادی با تلاش های مخلصانه خود گام‌های بزرگی در محرومیت زدایی برداشتند گفت: این جهادگران با عمل به موقع خود، در واقع شعار مرگ بر آمریکا را عملیاتی کردند.

وی به فعالیت‌های مجاهدانه دانشجویان در طول این اردو اشاره کرد و گفت: با رصد اطلاعاتی این جهادگران، دستگاه های اجرایی می توانند کارهای شایسته ای در خشکاندن ریشه محرومیت در روستا ها بردارند چونکه دانشجویان در واقع کار اطلاعاتی و آمار سنجی را توانستند در این مدت به دفت انجام داده و مشکلات مردم را استخراج کنند.

عابدی به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: همین حضور با اخلاص جوانان در مناطق محروم خود بزرگترین قوت قلب برای روستائیان است چونکه می بینند کسانی هستند که به برکت انقلاب آنها را فراموش نکرده و به فکر انها است.

وی در پایان سخنان خود به کارآمدی نظام اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان اسلام با سم پاشی فکری سعی در بدنام کردم نظام دارند که این حضور اگاهانه دانشجویان و جهادگران در مناطق محروم و رسیدگی به مشکلات مردم، خود بهترین پاسخ برای این توطئه استکبار در اذهان جهانیان است.

انتهای پیام/