کد خبر: 6739 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱

نماینده ولی فقیه در استان؛

دفاع مقدس شناسنامه ملت ایران است/ هجمه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان را پشت سر خواهیم گذاشت

نماینده ولی فقیه در استان در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: دفاع مقدس شناسنامه ملت ایران است و هر کسی می خواهد ملت ایران را بشناسد دفاع مقدس تابلویی برای شناسایی آن است.

دفاع مقدس شناسنامه ملت ایران است/ هجمه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان را پشت سر خواهیم گذاشت

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل صبح امروز در رژه نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در میدان ارتش اردبیل گفت دفاع مقدس شناسنامه ملت ایران است و هر کسی می خواهد ملت ایران را بشناسد دفاع مقدس تابلویی برای شناسایی آن است.

وی در ادامه سخنان خود به رشادت‌ها و دلاوردمردی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس فراموش اشاره کرد و گفت: در سایه این رشادتها  است که کشورمان به اقتدار همه‌جانبه دست یافته است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به هزینه های دشمنان اشاره کرد و گفت: علی‌رغم این که آمریکا از عراق در جنگ بر ضد ایران حمایت کرد و هزینه‌های زیادی را نیز در این جنگ تحمیلی صرف کرد ولی بارشادت‌های رزمندگان و شجاعت و ایثارشان ملت ایران به پیروزی بزرگی دست یافته است.

وی افزود: دشمنان و استکبار جهانی درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند که در سایه بصیرت‌مداری و شجاعت ملت ایران نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

امام جمعه اردبیل در ادامه به جنگ اقتصادی پرداخت و گفت: اکنون جنگ ادامه دارد و دشمنان جنگ اقتصادی را مبنای کار قرار داده‌اند که نیاز است دولت این جنگ اقتصادی را به فرصت تبدیل کند و بی‌شک با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانیم از این جنگ اقتصادی نیز عبور کنیم.

وی تصریح کرد: ما قدردان رشادتهای نیروهای مسلح هستیم که در سایه درایت‌های آنان کشورمان به امنیت همه‌جانبه دست یافته است و کشور ایران جزو کشورهای امن دنیا محسوب می‌شود.

عاملی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال جنگ تحمیلی گفت: هر چه داریم در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده و با جان و دل راه شهدای والامقام را ادامه می‌دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در پایان سخنان خود گفت: کشورمان در هشت سال دفاع مقدس به بالاترین تکنولوژی‌ها و توانمندیهای نظامی دست یافته و این موضوعی است که ما بتوانیم به بزرگ‌ترین دستاوردها برسیم و بی‌شک ما می‌توانیم از هجمه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان عبور کنیم و نیروهای مسلح عظمت ملت ایران هستند که ما به داشتن چنین نیرویی افتخار می‌کنیم.