کد خبر: 6745 ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱

فرمانده جبهه مقاومت؛

پرورش عالم مجاهد، وظیفه اصلی دانشگاهیان است

فرمانده جبهه مقاومت در جمع اساتید دانشگاه آزاد اردبیل به تبیین اهمیت محیط علم و دانش پرداخت و گفت: اگر شما در دانشگاه عالم مجاهد تربيت كريد به وظيفه خود عمل كرده ايد در غير اين اینصورت مقابل خون شهدا مسئول هستيد.

پرورش عالم مجاهد، وظیفه اصلی دانشگاهیان است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز نشست بصیرت افزایی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با سخنرانی سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان جبهه مقاومت و حضور پر شور اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در سالن اجلاس این دانشگاه برپزار شد.

سردار نوعي اقدم در ابتدای این نشست به مقایسه دفاع مقدس با نهضت عاشورا پرداخت و گفت: مقاومت اسلامي  امروز ادامه هشت سال دفاع مقدس است.

وی به تبیین اهمیت محیط علم و دانش پرداخت و گفت: اگر شما در دانشگاه عالم مجاهد تربيت كريد به وظيفه خود عمل كرده ايد در غير اين اینصورت مقابل خون شهدا مسئول هستيد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه سخنان خود به ارايه تحليل در خصوص مشابهت هاي عرصه دفاع مقدس و مقاومت اسلامي پرداخت و گفت: دشمن در هر دو دوره دفاع مقدس و مقاومت اسلامي يكي است و دشمن اصلي آمريكاست و اسرائيل و اروپا او را همراهي مي كند.

نوعی اقدم در پایان سخنان خود به توان ایران اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: دشمن در محاسبات خود از توان ايران اسلامي هم در دفاع مقدس و هم در مقاومت اسلامي دچار اشتباه شده است چونکه دشمن فقط به توان فيزيكي نگاه مي كند در حالیکه از توان غير فيزيكي ما غافل هست به همین دلیل دچار اشتباه می شود.

وی تصریح کرد: در هر دو جنگ دشمن به اهداف خود نرسيد و اراده ايران اسلامي حاكم شده است براي اينكه توان اصلي ما نيروي ايمان و رهبري شجاع و اطاعت پذيري از ولايت است كه در جنگ نابرابر ما را پيروز ميدان كرده است.

انتهای پیام/