کد خبر: 6747 ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱

سرپرست جدید معاونت اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد

اردوان قربانی با حکم رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان سرپرست جدیدمعاونت اداری و مالی این دانشگاه منصوب شد.

سرپرست جدید معاونت اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی در این دانشگاه برگزار شد.

عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم با بیان اینکه کار کردن در حوزه اداری و مالی با تغییرات اخیر قیمت ها و تکانه های اقتصادی کشور سخت است، تصریح کرد: در چنین وضعیتی سرعت کار پایین می آید و این موجب فشار مضاعف بر مدیران این حوزه شده و همه را تحت تاثیر قرار می دهد.
وی با بیان اینکه هدف دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هم فشار بر لایه های مختلف مدیریتی و جامعه است، ادامه داد: هدف دشمنان نظام و انقلاب این است که کمر مسئولان را زیر فشارها خم کرده و خواسته های خود را به منصه ظهور برسانند اما در نظام اسلامی که مبتنی بر آموزه های دینی- اسلامی و مردمی است بایستی با استراتژی های تعریف شده توسط بزرگان نظام و تدابیر اندیشیده شده در مقابل زیاده خواهی های دشمنان پایداری و مقاومت کرد تا نتوانند به اهداف شوم خود برسند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه باید با اتحاد و همدلی از این شرایط سخت عبور کنیم، تصریح کرد: در زمان ۸ سال دفاع مقدس علیرغم تمام فشارهای پیدا و پنهان دشمنان، توانستیم در کنار هم در برابر دشمنان مقامت کنیم و الان هم در شرایط جنگ اقتصادی باید در کنار هم باشیم و با همت و تلاش مضاعف از این شرایط عبور کنیم.

پیش از این مهرداد محرم زاده به مدت 2 سال عهده دار این سمت در دانشگاه محقق اردبیلی بود.

انتهای پیام/