کد خبر: 6749 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل؛

فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک جهاد مستمر است

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در کارگاه هم اندیشی امر به معروف با بیان اینکه امام حسین (ع) از بین تمامی فرایض،این فریضه را برای نهضت خود انتخاب کرد، گفت: این فریضه یک جهاد مستمر است.

فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک جهاد مستمر است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز کارگاه هم اندیشی امر به معروف و نهی از منکر با حضور رئیس دانشکده پرستاری  و جمعی از استید این دانشکده با سخنرانی حجت الاسلام حمید واحدی زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این دانشکده برگزار شد.

حجت الاسلام واحدی زاده در ابتدای این کارگاه به آیه 90 سوره مبارکه نحل اشاره کرد و گفت:اولین آمر به معروف و ناهی از منکر خداوند متعال است.هرکس این این فریضه مهم را انجام دهد،یقینا اجرش والاتر و برتر از جهاد در راه خدا خواهد بود.

وی افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر به حدی از ارزش و مقام والایی برخوردار است که امام حسین (ع) از بین تمامی فرایض،این فریضه را برای نهضت خود انتخاب کرده اند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ادامه سخنان خود به حدیثی از امیرالمومنین امام علی (ع)  اشاره کرد و گفت: تمامی فرایض در مقابل فریضه امر به معروف و نهی از منکر،همانند آبی از دهان در مقابل دریای بزرگ است.لذا این فریضه یک جهاد مستمر در تمامی امور زندگی مسلمانان تلقی می شود، بنابراین امیدواریم بتوانیم از آمران واقعی به معروف و ناهیان از منکر باشیم.

در پایان این نشست اساتید دانشگاه به تبادل اندیشه پرداختند.

انتهای پیام/