کد خبر: 6750 ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی خبرداد؛

ثبت ۴۲۲ مدرک علمی دانشگاه محقق اردبیلی در پایگاه استنادی Scopus و Web of Science

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از ثبت ۴۲۲ تولیدات علمی اساتید و دانشجویان این دانشگاه در پایگاه استنادی Scopus و Web of Science خبرداد.

ثبت ۴۲۲ مدرک علمی دانشگاه محقق اردبیلی در پایگاه استنادی Scopus و Web of Science

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ابوالفضل بضاعت پور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ثبت ۴۲۲ تولیدات علمی اساتید و دانشجویان این دانشگاه در پایگاه استنادی Scopus و Web of Science خبرداد و گفت:بر اساس گزارش پایگاه استنادیScopus ، تولیدات علمی ثبت شده دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۲۰۱۸ تا ۲۰ سپتامبر، در این پایگاه به ۴۲۲ مدرک ارتقا پیدا کرده است. 

وی ادامه داد: این تعداد مدرک ثبت شده در حالی است که هنوز بیشتر از سه ماه به پایان سال ۲۰۱۸ میلادی باقی مانده و حتی تعداد مدارک سال ۲۰۱۸، پس از اتمام سال نیز افزایش خواهد یافت.
بضاعت پور تصریح کرد: براساس گزارش پایگاه استنادی Web of Science  نیز تولیدات علمی ثبت شده دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۲۰۱۸ تا ۲۰ سپتامبر در این پایگاه، رشد ۲/۴ درصدی نشان می دهد. معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی افزود: تعداد مدارک ثبت شده دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۲۰۱۷ جمعاً ۳۳۰ مدرک بوده است که تا ۲۰ سپتامبر سال ۲۰۱۸ این تعداد به ۳۴۴ مدرک افزایش پیدا کرده است.
وی از افزایش تعداد مقالات Highly Cited دانشگاه محقق اردبیلی به ۱۷ مورد خبر داد و گفت: ۹ مقاله از ۱۷ مقاله Highly cited منتشر شده مربوط به کارهای تحقیقاتی دکتر عزیز حبیبی عضو هیات علمی گروه شیمی و تیم تحقیقاتی وی متشکل از دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارشد و دکتری است که یکی از این مقالات به شکل Hot paper شناخته شده است.
وی اضافه کرد: ۳ مقاله Highly cited منتشر شده مربوط به کارهای تحقیقاتی انجام گرفته در گروه مهندسی برق است که ۲ مورد آن در برگیرنده کارهای دکتر حسین شایقی و تیم پژوهشی وی است و یک مورد دیگر آن مربوط به کار دکتر عادل اکبری مجد و تیم تحقیقاتی وی است.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد:۲ مورد از مقالات Highly Cited  شده مربوط به گروه مهندسی مکانیک است که مربوط به کارهای دکتر مهدی شاهدی اصل (یک مورد) و دکتر هادی غائبی ( یک مورد) از اساتید جوان دانشگاه و تیم های تحقیقاتی آنها است.
بضاعت پور تصریح کرد: ۲ مورد از مقالات مربوط به کارهای منتشر شده توسط دکتر طاهر علیزاده (گروه شیمی) و دکتر یاری ( گروه مکانیک) بوده اند که در دانشگاه محقق اردبیلی تولید و منتشر شده است و یکی از کارهای منتشر شده مربوط به اسماعیل خلیفه ( دانشجوی دکتری) دانشگاه بوده است.

انتهای پیام/