کد خبر: 6901 ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳

کارشناسان دغدغه‌مند حوزه محیط زیست به جلسات کانون‌های های دانشجویی دعوت شوند

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: دعوت از کارشناسان و افراد دغدغه‌مند در حوزه محیط زیست به جلسات کانون محیط زیست دانشگاه، موجب هم‌فکری و تبادل نظر سازنده می شود.

کارشناسان دغدغه‌مند حوزه محیط زیست به جلسات کانون‌های های دانشجویی دعوت شوند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، نقی دشتی در جلسه با اعضای کانون محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار داشت: اعضای کانون محیط زیست دانشگاه باید برای موفقیت و دستیابی به اهداف تعیین شده، از تجربیات موفق فعالان این کانون در سال‌های گذشته استفاده کرده و نیز از دانشجویان علاقه‌مند و کسانی که دغدغه حفظ محیط زیست را دارند، برای همکاری دعوت کنند.

وی گفت: استفاده و بهره‌مندی از اساتید و کارشناسان دانشگاه به منظور هم‌فکری و همکاری در راستای تدوین راهکارهای مناسب برای دستیابی به اهداف کانون نیز باید مورد توجه قرار گرفته و عملیاتی شود.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به اینکه افراد و کارشناسان دغدغه‌مند در حوزه محیط زیست باید به جلسات کانون دعوت شوند، افزود: دعوت از این افراد در واقع کمک به نگهداری و حفظ محیط زیست است چرا که دغدغه حفظ محیط زیست را داشته و قطعا کمک شایانی به کانون محیط زیست خواهند کرد.

دشتی در ادامه تصریح کرد: تعامل و ایجاد ارتباط با سازمان حفاظت محیط زیست استان اردبیل به عنوان متولی حفظ محیط زیست در استان اردبیل نیز باید مورد توجه اعضای کانون بوده و برای برگزاری جلسات مشترک بین کانون، معاونت فرهنگی دانشگاه و سازمان محیط زیست پیش قدم شوند.

وی بیان کرد: اجرای برنامه‌ها و همایش‌های کاربردی با رویکرد ملی نیز می‌تواند یکی از اهداف ترسیم‌ شده برای کانون‌ها باشد که دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز سعی می‌کند، زیرساخت‌های لازم را در حد توان آماده و مهیا کند.

منبع: روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل