کد خبر: 6940 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲

بیانیه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به مناسبت 13 آباه ماه

۱۳ آبان؛ قلب تپنده انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است

در این بیانیه آمده است:ملتی که شعار هر روزه اش " هیهات من الذله" بوده و در مکتب آزادگی و شهادت طلبی آقا اباعبدالله الحسین (ع) تلمذ نموده هیچ گاه عرصه سیمرغ را به کرکس ها واگذار نخواهد کرد

۱۳ آبان؛ قلب تپنده انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است

به گزارش ابصارخبر، روابط عمومی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در آستانه یوم الله 13 آبان با صدور بیانیه ای از آحاد مردم استان جهت حضور در راهپیمایی دشمن شکن 13آبان دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الَّذینَ آمَنُوا یقاتِلُونَ فی سَبیلِ اللَّهِ وَ الَّذینَ کَفَرُوا یقاتِلُونَ فی سَبیلِ الطَّاغُوتِ فَقاتِلُوا أَوْلِیاءَ الشَّیطانِ إِنَّ کَیدَ الشَّیطانِ کانَ ضَعیفاً» (آیه 76 سوره نساء(

)کسانی که ایمان دارند در راه خدا پیکار می‌کنند و آنها که کافرند در راه طاغوت. پس شما با یاران شیطان پیکار کنید زیرا نقشه شیطان ضعیف است(

13 آبان؛ قلب تپنده انقلاب شكوهمند اسلامي مردم ايران است كه تا ابد جان‌هاي آزادگان عالم را شور و شعور مي‌بخشد و همواره آنان را در خط سرخ مبارزه با ظلم و استكبار و مظاهر آن يعني آمريكاي جنايتكار و رژيم جعلي و غاصب صهيونيستي نگه مي‌دارد.

سیزده آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات و برگه ای زرین از تاریخ آزادگی رفیع ملت سربلند ایران است. تبعید معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، یورش ددمنشانه مأموران رژیم پهلوی به تظاهرات دانش آموزان در 13 آبان 1357، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 1358، سه رخداد بزرگی که وجه مشترک همه آن‌ها؛ ویژگی "استکبارستیزی، استقلال طلبی و آزادیخواهی" ملت مبارز، مقاوم و ولایتمدار ایران اسلامی است.

امسال یوم الله 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی را در حالی برگزار می کنیم که آمریکا و رئیس‌جمهور آن منفورترین فرد در نگاه جهانیان است، امسال یوم الله 13آبان را در حالی برگزاری می‌کنیم که فریادهای امام خمینی(ره) در سال 43 در نطق حماسی و شورانگیز کاپیتولاسیون هنوز در گوش‌های ما صدا می‌کند.

امسال یوم الله 13 آبان را در حالی برگزار می کنیم که دولت متجاوز آمریکا با زیرپا گذاشتن تعهدات خود با مردم ایران و مردم جهان به سمت یاغی‌گری و سلطه طلبی بیشتر پیش می‌رود و حتی حقوق همپیمانان خود در آسیا و اروپا و آفریقا را نادیده می‌گیرد و با شکل‌گیری جامعه جهانی ایمانی، در اربعین حسینی و حضور 20 میلیونی کربلائیان آماده می‌شود تا طومار قارون‌های منطقه و جلادان رژیم صهیونیستی برچیده شود و قدس شریف را از عناصر پلید مستکبران عالم رها سازد.

آنچه روشن است دولتمردان آمریکا از یک اصل بدیهی غافل مانده اند. ملتی که شعار هر روزه اش " هیهات من الذله" بوده و در مکتب آزادگی و شهادت طلبی آقا اباعبدالله الحسین (ع) تلمذ نموده هیچ گاه عرصه سیمرغ را به کرکس ها واگذار نخواهد کرد و کوچکترین هدف این ملت شهید پرور گام برداشتن در محور فروپاشی نظام سلطه است که ان شاء الله با درایت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در آینده ای نه چندان دور محقق خواهد شد.

از آنجایی که دشمنی استکبار جهانی در قبال نظام جمهوری اسلامی ایران و مظاهر ظلم آنها، نه تنها بر ملت ایران بلکه بر جهانیان، روز و ساعتی خاص نمی شناسد و در همه زمان ها صادق است بر ما مسلمانان به ویژه زنان بصیر و آگاه جامعه اسلامی فرض است تا همیشه تاریخ مادامی که استکبار جهانی و ایادی او از نفس نیفتاده اند دست از مبارزه آشتی ناپذیر خود با آمریکا و اسرائیل و همپیمانان منطقه ای آنان بر نداریم وحامی مظلومان جهان باشیم.

ملت بزرگ ایران آماده برگزاری چهلمین سال حیات بالنده انقلاب اسلامی است، حیاتی که عرصه را برای استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل تنگ کرده و می‌رود با زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) مقدمات نجات ملت‌ها از مستکبران جهان را فراهم کند.

سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل باپاسداشت ياد وخاطره شهداي گران قدر عرصه مقاومت واستكبار ستيزي ملت ايران در مصاف با آمريكاي جنايتكار و رژيم جعلي و غاصب صهيونيستي و تاكيد برفصل الخطابه بودن منويات ولي امر مسلمين جهان مقام معظم رهبري امام خامنه اي عزيز(مدظله العالي)و ضرورت بازگويي مواضع وراهبردهاي جاودانه حضرت امام(ره) در قبال آمريكاي مستكبر از همه برادران وخواهران مومن، ولایتمدار و انقلابی استان اردبیل دعوت مي كند تا با حضور حماسي خود در راهپيمايي روز۱۳آبان ولايت پذيري، دشمن شناسي و استكبار ستيزي خود را به جهانيان نشان دهند.

انتهای پیام/