کد خبر: 7066 ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹

توسط اداره ورزش و جوانان برگزار شد؛

آیین تجلیل از فعالین علمی و پژوهشی دانشجویی و سازمان های مردم نهاد اردبیل

آیین تجلیل از فعالین علمی و پژوهشی دانشجویی و سازمان های مردم نهاد اردبیل با حضور جمعی از مسئولان استانی و دانشگاهی در مجتمع فرهنگی فدک اردبیل برگزار شد.

آیین تجلیل از فعالین علمی و پژوهشی دانشجویی و سازمان های مردم نهاد اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز آیین تجلیل از فعالین علمی و پژوهشی دانشجو و سازمان های مردم نهاد اردبیل با حضور جمعی از مسئولان استانی و دانشگاهی و سخنرانی محمد فیضی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در مجتمع فرهنگی فدک اردبیل برگزار شد.

محمد آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم ضمن تجلیل از مقام شهدای دانشجو به تشریح عملکرد سازمان ورزش و جوانان در اردبیل پرداخت و گفت: همکاری بین سمن ها با این اداره رو به رشد است که امیدواریم سال آینده پربارتر نیز شود.

محمد فیضی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی سال 32 یه سخنان دکتر شریعتی در این خصوص اشاره کرد و گفت: ما باید راه شهدا را ادامه دهیم تا شرمنده مردم نباشیم.

وی بیان اینکه مسئولین باید زمینه های بیشتر فعالیت های جوانان در جامعه را فراهم کند،گفت: همه باید تلاش کنند تا جوانان این مرز و بوم به قله های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی مد نظر برسند.

وی در پایان سخنان خود ار تفکیک وزارت ورزش و جوانان استقبال کرد و گفت: هرگونه رفتار دانشجویان با دقت در جامعه رصد می شود چرا که انتظارات ویژه ای از آنها می رود.

تجلیل از 23 دانشجوی فعال از دانشگاه های اردبیل، منتخبین انجمن های علمی دانشگاه ها، اجرای موسیقی از جمله برنامه های این مراسم در اردبیل بود.

 

انتهای پیام/ج