کد خبر: 7139 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل به مناسبت 9 دی

حماسه ۹ دی نیز یکی دیگر از نقاط عطف این ملت بزرگ است که در آن مردم ولایت مدار ایران با چنگ زدن به ریسمان الهی و پیروی از ولی امر مسلمین پاسخ مناسبی به دشمن دادند و نشان دادند که پای انقلاب اسلامی هستند.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل به مناسبت 9 دی

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل در آستانه سالروز حماسه 9 دی با ضدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت این روز بزرگ اعلام داشت: مردم ولایت مدار ایران با چنگ زدن به ریسمان الهی و پیروی از ولی امر مسلمین  پاسخ مناسبی به دشمن دادند و نشان دادند که پای انقلاب اسلامی هستند و به هیچ وجه حاضر نمی شوند از آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری خود دست بردارند.

در این بیانیه آمده است: ای کسانی که ایمان آورده‌اید! آمادگی خود را (در برابر دشمن) حفظ کنید و در دسته‌های متعدّد، یا بصورت دسته واحد، (طبق شرایط هر زمان و هر مکان،) به سوی دشمن حرکت نمایید. 
علیرغم توطئه های مختلف دشمنان درطول چهل سال انقلاب و تحمیل بسیاری از تحریم ها که با هدف به ستوه آوردن مردم و دولت توسط استکبار صورت گرفت دوران پر برکت انقلاب اسلامی ایران سرشار از موفقیت های علمی، فرهنگی ،سیاسی ونظامی و نقاط عطفی همچون دوران غرور آفرین هشت سال دفاع مقدس ومهار داعش در منطقه که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار و با بصیرت ایران به واسطه ثابت ماندنشان در مسیر اصلی انقلاب اسلامی و آرمان های بنیان گذار انقلاب نقش بسته است. 

فتنه سال 88 نیز یکی از آن توطئه ها و سناریوی از پیش طراحی شده بود که با طراحی و مهندسی اتاق  فکر نظام سلطه و استکبار جهانی و بی بصیرتی و بددلی سران فتنه و افراد نزدیک به آن ها و نیز جانبداری آشکار آمریکا انگلیس و رژیم صهیونیستی و با رمز شیطانی تقلب کلید خورد که در نهایت با حضور مردم ولایت مدار در حماسه 9دی به قبرستان تاریخ پیوست و سبب یاس و ناامیدی در دل شیاطین و دشمنان این ملت شد. 

حماسه ۹ دی نیز یکی دیگر از نقاط عطف این ملت بزرگ است که در آن مردم ولایت مدار ایران با چنگ زدن به ریسمان الهی و پیروی از ولی امر مسلمین  پاسخ مناسبی به دشمن دادند و  نشان دادند که پای انقلاب اسلامی هستند و به هیچ وجه حاضر نمی شوند از آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری خود دست بردارند و تا آخرین نفس از انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد. تجدید بیعت ملت مومن و انقلابی ایران با ولایت فقیه و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) و ‌دفاع عاشقانه از انقلاب وارزش ها انقلاب و مقدسات مذهبی و مذمت خواص و نخبگان بی‌بصیرت از جمله ره‌آوردهای این واقعه فراموش ناشدنی است . 
 

انتهای پیام/ج