کد خبر: 7149 ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)

آمریکا بدهکاری است که فرصت پیدا کند طلبکار می شود/فقدان دموکراسی در جهان بی داد می کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) گفت: مثال آمریکا در قضیه 9 دی مثال بدهکاری است که اگر فرصت پیدا کند نه تنها بدهی خود را نمی دهد بلکه طلبکار هم می شود.

آمریکا بدهکاری است که فرصت پیدا کند طلبکار می شود/فقدان دموکراسی در جهان بی داد می کند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در جمع دانشگاهیان دانشگاه فرهنگیان اردبیل به تبیین مسائل روز سیاسی پرداخت و گفت:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در ابتدای سخنان خود به حدیثی از پیامبر اکرم اشاره کرد و گفت: گمراه شدن بعد از شناخت، شهوت نفسانی چون حب ریاست و فتنه سه عاملی هستند که پیامبر اسلام در مورد انها به مردم هشدار داده و از مسلمان خواسته است تا با دوری از این سه رذیله، از بلاهای نفسانی در امان بمانند.

علم پروری دست کسانی است که بصیر به زمان هستند

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر شناخت درست مستلزم داشتن معرفت است، گفت: معرفت بعد از شناخت موجب می شود انسان در ظلالت نیافتد.

فیاضی با بیان اینکه هرکس عالم به زمان باشد تاریکی های زمان وی را به ظلالت نمی اندازد، تصریح کرد: علم پروری دست کسی است که بصیر به زمان است.

این مقام مسول در اردامه سخنان خود با بیان اینکه امروز در فضای سریع تبادل اطلاعات سیاست های دنیا نیز انلاین است، گفت: شیطنت هایی که امروز در جهان رخ می دهد سریعتر از گذشته است به همین دلیل نشست هایی که با هدف بصیرت افزایی در جامعه برگزار می شود باید قابل استناد، علمی و عقلانی باشد تا اثرگذار تر شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین علت دشمنی های آمریکا با ملت ایران پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی ایران به دلیل اینکه هیمنه آمریکا در جهان را از بین برد و منافع این دولت مستکبر در قلب جهان خاورمیانه را به خطر انداخت با انقلاب ایران و ملت مسلمان ایران اسلامی دشمنی می کنند.

فیاضی با بیان اینکه هر کنشی یک واکنش دارد گفت: وقتی انقلاب اسلامی در ایران به وقوع پیوست و منافع آمریکا در منطقه بلکه در جهان به خطر افتاد، این دولت مستکبر دست به واکنش زد و تا زمانیکه به اهداف خود نرسیده  دست از دشمنی هایش برنخواهد داشت.

وی از انقلاب اسلامی ایران به عنوان مطلوب و ایده ال جهان نام برد و گفت: آمریکا و همراهانش به این دلیل که منافعشان در جهان به خطرافتاده است با این اندیشه  مخالفت می کنند.

انقلاب اسلامی صادر کننده ایده مقاومت در جهان

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)  به انقلاب مشروطه نیز اشاره کرد و گفت: تاریخ نشان می دهد که هر جا و هر زمانیکه اندیشه ای به مقابله با استکبا پرداخته ،مورد غضب واقع شده و سرکوب شده است لذا انقلاب اسلامی ایران امروز در جهان تنها اندیشه ضد استکباری است که نه تنها سرکوب نشده بلکه فراگیر  و جهانی نیز شده است به همین دلیل آمریکا با تمام توان خود به مقابله با انقلابر  اسلامی پرداخته است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز فراتر از ایده ال جهانی بعنوان صادر کننده ایده مقاومت تنها راه نجات بشریت نیز در جهان شناخته شده است.

فیاضی به انواع تهدیدها و تحریم های دشمنان اسلام در این خصوص اشاره کرد و گفت: ترورهای شخصیتی، جنگ فرهنگی، مهندسی جنگ نرم، نبرد رسانه ای و جنگ اقتصادی همه این ها تنها به این خاطر بر ملت ایران تحمیل شده است تا این آمریکا بتواند با از بین بردن مقاومت ملت ایران به اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه ملت ایران یکپارچه و متحد زیر پرچم ولایت برای محقق شدن آرمان های انقلاب فعالیت می کند، گفت: این اندیشه ناب مربوط به چهل سال گذشته نیست بلکه ریشه در صدر اسلام دارد.

فیاضی به جنگ هیبریدی دشمنان اسلام علیه ملت ایران نیز اشاره کرد و گفت: ملت ایران با توکل برخداوند متعال و بهره گیری از مکتب عاشورا تا کنون توانسته در تمام میادین و جنگ های ترکیبی دشمنان پیروز مندانه و سرافراز عمل کند/.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح عملیات های اتاق فکر آمریکا پرداخت و با بیان اینکه بیش از 170 اندیشکده مدیریت آمریکا را بر عهده دارند گفت: دولت امریکا با استفاده از نتایج این اتاق فکر و کمیته ای تحت عنوان کمیته خطر که نخبگان عالم سیاست دنیا در ان گردهم آمده اند به برنامه ریزی جهت توطئه علیه ملت ایران می پردازند

این کارشناس مسائل سیاسی به نتایج تحقیقات اندیشکده های بزرگ آمریکا در خصوص خاورمیانه اشاره کرد و گفت:  این نتایج سالانه در نشستی تحت عنوان اتاق 1058 و با حضور ریس جمهور آمریکا بررسی می شود،.

تصاحب مدیریت جهانی توسط آمریکا، جدیدترین نتیجه اتاق 1058

وی به جدید ترین خروجی این اتاق اشاره کرد و گفت: تصاحب مدیریت جهان در سال  2025 مهمترین خروجی اتاق 1058 است بطوریکه سردمداران این اتاق متفق القول هستند که برای دست یابی به این هدف بزرگ باید بتوانند خاورمیانه را کنترل کنند و جهت تصرف خاورمیانه نیز باید انقلاب اسلامی در ایران را مهار  و از بین ببرند چراکه خاورمیانه با داشتن انواع منابع استراتژی بعنوان قلب جهان شناخته شده و ایران نیز به عنوان استراتژیکی ترین  نقطه این منقطه به عنوان قلب خاورمیانه مطرح است. لذا دشمنان اسلام دست به دست هم داده اند تا با از بین بردن انقلاب اسلامی در ایران بتوانند به اهداف خود تا سال 2025 برسد.

فیاضی در ادامه سخنان خود به اظهارات ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: خود این شخص اخیرا صراحتا اعلام داشته که هزینه هفت تریلیارد دلاری آمریکا برای منفعل کردن انقلاب اسلامی در جهان هیچگونه سود و منفعتی برای امریکا نداشته است.

وی به وقایع سوریه نیز اشاره کرد و گفت: در نبرد سوریه نیز امریکا با دریافت 110 میلیارد دلار از بن سلمان اقدام به حمله موشکی در خاک سوریه کرد ولی چون هدفی از این حمله نداشت و تنها می خواست بخشی از هزینه های خود در منطقه را تامین کند 100 موشک به نقاط کور در خاک سوریه شلیک کرد که این خود شاهدی بر سردرگمی سردمداران استکبار در برابر قدرت ایران اسلامی است.

این هادی سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود به غائله داعش پرداخت و گفت: خود آمریکایی ها معترف هستند که داعش ساخته و پرداخته سال 90 نیست بلکه ریشه در دهه 60  و جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اسلامی دارد چرا که در آن زمان با رصد موفقیت های ایران در جنگ 8 ساله متوجه شده بودند که با جنگ نظامی در برابر انقلاب ایران کار به جایی نخواهند یرد بنابراین دست به مطالعات گسترده زدند و به این نتیجه رسیدند که برای مقابله با اندیشه انقلاب اسلامی باید از راه اندیشه  و تفکر وارد شوند از این رو با مطالعه اوضاع کشور های مختلف به حکومت ال سعود رسیدند و با همکاری این رژیم منفور دست به ایجاد تفکر داعش در منطقه زدندکه نتیجه ان کشتار و قتل عام صدها هزار مسلمان مظلوم بود.

فقدان دموکراسی در جهان به خصوص سازمان ملل بی داد می کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) به سکوت مجامع بشری به خصوص سازمان ملل و حقوق بشر جهانی در خصوص فجایع داعش در منطقه اشاره کرد و گفت: با وجود کشتار 400 هزار سوری آن هم به طرز فجیع و سربریدن 430 مومستا در موصل عراق، امپراطوری رسانه ای دنیا سکوت اختیار کرد و مجامع بین المللی نیز با چشمان کاملا بسته از این قضایا عبور کردند  چراکه این عمل حاصل یک برنامه ریزی دقیق از سوی استکبار جهانی بود

فیاضی با انتقاد شدید از مجامع جهانی به خصوص سازمان ملل و حقوق بشر گفت: روزانه 23 هزار یمنی در اثر ظلم رژیم ال سعود از فرط گرسنگی در بستر مرگ قرار دارند ولی مجامع جهانی با حمایت از ظالم، تنها  ماهیت واقعی خود را به جهانیان نشان می دهند.

وی با بیان اینکه تبعات حمله آمریکا به عراق  با آلوده شدن بیش از 7 میلیون عراقی به انواع میکروب ها  امروز  با تولد نوزادان ناقص و نابهجار کاملا مشهود است گفت: اگر سَر گربه ای در ایران بردیده شود و یا میمونی به فضا فرستاده شود داد و بیداد مجامع جهانی به هوا بلند می شود که حقوق حیوانات در ایران زیر پا گذاشته شد ولی جان میلیون ها انسان در منطقه گرفته شده و سر صدها هزار نفر بریده می شود و همین مجامع سکوت اختیار می کنند. که این حکایت از فقدان دموکراسی در جهان به خصوص سازمان ملل است.

فیاضی از تفکر لیبرال دموکراسی به عنوان تفکر غالب بر جهان غرب نام برد و گفت: نتایج این تفکر در کشرهایی چون یمن، سوریه و عراق کاملا مشهود است.

وی در پایان سخنان خود به تبیین راهکاهای مقابله با هجمه های دشمنان اسلام پرداخت و گفت: امرز دنیا از سک درد به نام ولایت سفیه رنج می برد که درمان نیز نها پناه بردن به ولایت فقیه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) از سفارت خانه های آمریکا بعنوان مرکز دسیسه و کودتا در جهان نام برد و گفت: به هرکجای دنیا که نگاه کنید از مصر  و لیبی گرفته تا الجزار و کشورهای اروپایی  هر جا انقلاب و بیداری اجتماعی رخ داده و وضع به ضرر امریکا شده است به فاصله چند ماه این کشور با ایجاد کودتا به وضع سابق برگشته و این تنها به دلیل وجود سفارتخانه امریکا در این کشورها است.

وی افزود: اهمیت تسخیر لانه جاسوسی در ایران که در واقع سفارت آمریکا بود به ان حدی است که امام خمینی(ره) از آن به عنون انقلاب دوم نام برده و اعلام داشتند که اگر این لانه، تسخیر نمی شد آینده انقلاب با مشکل مواجه می شد.

مردم ولایتمدار ایران با بصیرت الهی خود تابستان داغ آنها را خنک و دلچسب کردند

فیاضی به سیاست های ترامپ نیز اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور امریکا طبق برنامه ریزی های افرادی چون جان بولتون و مک کین که از حامیان افراطی صهیونیست در امریکا محسوب مس شوند صراحتا اعلام کرد به دنبال تغییر رژیم در ایران است و طی 53 ما به هدف خود دست خواهد یافت و پروژ ای به نام تابستان داغ نیز طراحی کردند اما غافل از اینکه مردم ولایتمدار ایران با بصیرت الهی خود تابستان داغ آنها را خنک و دلچسب کردند چراکه تمام توطئه های دشمنان اسلام با هزینه های کمر شکن و سنگین، خنثی و به زباله دان تاریخ فرستاده شد.

وی در پایان سخنان خود از مولفه قدرت دفاعی به عنوان مهمترین عامل بازدارنده و امنیت کشور نام برد و گفت: در سایه سیستم دفاعی به خصوص موشک است که کشور ما توانسته در میان ابرقدرت های جهانی سرافراز  و سربلند حرکت کند .

این هادی سیاسی به بحث برجام  و FATF نیز اشاره کرد و گفت: خروج امریکا از برجام و نپذیزفن شروط ایران از جمله  احترام به استقلال ایران دلیل حقانیت ایران و اثبات بیانات رهبر  معظم انقلاب در خصوص مذاکرات است.

فیاضی با بیان اینکه فتنه 88 را بسیج مردم خنثی کرد، گفت: این فتنه بزرگ در هر کشوری اجرا می شد ان کشور در اثر آشوب از بین می رفت.

وی افزود: برخلاف سایر کشورها به خصوص امریکا و اروپا که ارتش این کشور به مقابله با شورش ها می پردازند، در فتنه 88 خود مردم، فتنه گران را رسوا  و از صحنه خارج کردند که این نشان دهنده بصیرت و قدرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.

این کارشناس مسائل سیاسی به بازخوانی مبعث و غدیر خم در تاریخ اسلام پرداخت و گفت: هرچند در تکرار این دو رویداد بزرگ در تاریخ اسلام ضعف نشان دادیم و تبعات آن را نیز  به عینه دیدم اما لطف خداوند متعال با محکم گرفتن مکتب عاشورا  شامل حال ما شد و توانستیم جهان را تسخیر کنیم چراکه یکی از درس های مکتب عاشورا استکبار ستیزی و ذلت ناپذیری است که امروز ایران اسلامی به عنوان نماد مبارزه با استکبار در جهان شناخته شده است.

وی  به تشریح علت برگزاری برنامه های بزرگداشت حماسه 9دی در سالهای گذشته و اینده پرداخت و گفت: تکرار 9دی و حضور مردم در صحنه این نکته را به دشمنان یادآوری می کند که ملت، همواره در صحنه است و اگر خطایی از انها سربزند با مشت های گره کرده آنان مواجه می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه اگر در مقابل بدهکاران نرمش  نشان دهیم طلبکار می شوند گفت: مثال آمریکا در قضیه 9 دی مثال بدهکاری است که اگر فرصت پیدا کند نه تنها بدهی خود را نمی دهد بلکه طلبکار هم خواهد شد.

وی با بیان اینکه 9دی برگ زرینی در تاریخ ملت ایران ماندگار خواهد ماند به پیام های این حماسه بزرگ اشاره کرد و گفت: صیانت از اقتدار نظام، حفظ امنیت کشور، مردمی بودن انقلاب و بی اثر بودن جنگ رسانه ای در اذهان مردم مهمترین پیام های حماسه 9دی بر دشمنان اسلام است.

فیاضی با بیان اینکه هرکس در لباس خادمی و در کسوت مسئولیت، به مردم ولایتمدار کشور خدمت نکند خائن به ملت است، تصریح کرد: رمز موفقیت ایران اسلامی در فتنه 88 رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و بصیرت الهی گونه ایشان در بحران حوادث بود.

انتهای پیام/ج