کد خبر: 7164 ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷

راه های نفوذ دشمن در کشور

دشمن شاید حدود ده راه مبهم را برای نفوذ در کشور پیدا کرده و دارند عمل می کند، ما بایستی مراقب باشیم، باید مواظب باشیم. .

راه های نفوذ دشمن در کشور

مسئله نفوذ آنقدر مهم است که رهبر انقلاب بارها نسبت به این موضوع مهم هشدار داده و فرموده اند؛ الان هم شروع کرده اند و برنامه ریزی کرده اند برای نفوذ؛ انواع و اقسام طرق را من محاسبه می کردم با خودم، دیدم شاید حدود ده راه مبهم را برای نفوذ در کشور پیدا کرده اند و دارند عمل می کنند.

همین حالا دارند عمل می کنند. یکیش راه علمی است از طریق ارتباط با دانشگاه ها، ارتباط با دانشمندان، ارتباط با استاد، ارتباط با دانشجو است، کنفرانس های به ظاهر علمی ولی در باطن برای نفوذ، افراد امنیتی را اینجا می فرستند؛ این یکی از راه ها است.
یکی از راه ها، راه های فرهنگی و هنری است. مامور مستقیم دستگاه های امنیتی را بعنوان یک فرد صاحب هنر برای  فرض کنید، جشنواره موسیقی معین می کنند که بفرستند که البته خوشبختانه وزارت اطلاعات فهمید. زود تر جلویش را گرفت. یعنی بعنوان حضور در یک جشنواره هنری مثلاً جشنواره موسیقی کسی را انتخاب می کنند که این آدم، صد درصد سیاسی و امنیتی است؛ بعنوان فرد هنری اینجا می فرستند.

خب برای چه می فرستند؟
ما بایستی مراقب باشیم،باید مواظب باشیم.

منبع: آگاه سازی

انتهای پیام/