کد خبر: 7220 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶

انتصاب رئیس جدید دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اردبیل

طی مراسم تودیع و معارفه که با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد حميد دلداده مقدم به عنوان معاون جدید علوم پزشکی دانشگاه آزاد اردبیل و رئیس این دانشکده معرفی شد.

انتصاب رئیس جدید دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، بعد از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل و رئیس دانشکده پزشکی این دانشگاه در سالن عطاء اله مهر دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد.

اسحق رسولي رئیس دانشگاه آزاد اردبیل در این مراسم با بيان اينكه دانشگاه نقش كليدي و پيشرو در توسعه جامعه دارد، گفت: تاثير نقش ما در اين خصوص در جهت ساختن حال و آينده مملكت در مسائل تكنولوژيكي، اقتصادي، سياسي و فرهنگي نمايان مي شود.

رسولي پويايي و تحرك مديران را لازمه توسعه دانشگاه عنوان كرد و افزود: افزايش رشته ها يكي از ابزارهاي توسعه است و در واقع تأسيس رشته هاي جديد موجب تزريق نفس تازه به دانشگاه و باعث رشد و بالندگي آن است و زيرساخت هاي لازم در واحدهاي استان به خصوص در رشته علوم پزشكي مهيا است.

وی راه اندازي ككلينيك درماني و كلينيك مشاوره را از جمله فعاليت هاي واحد اردبيل در راستاي مسئوليت اجتماعي در حوزه سلامت  عنوان کرد.

حميد دلداده مقدم دانش آموخته دكتراي حرفه اي پزشكي دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبيل در سال 79 و از اعضاي هيأت علمي اين واحد دانشگاهي و متخصص ارولوژي از دانشگاه تبريز است.

 

انتهای پیام/ج