کد خبر: 7229 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰

تولید سرود حماسی چهلمین سال پیروزی انقلاب با حضور 40 نوجوان در اردبیل

سرود حماسی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور 40 نوجوان در محله آقاکاظم اردبیل در حال تولید بود، آماده بهره برداری شد.

تولید سرود حماسی چهلمین سال پیروزی انقلاب با حضور 40 نوجوان در اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، سرود حماسی چهلمین سال پیروزی انقلاب با حضور 40 نوجوان پایگاه مقاومت شهید حسن جودی محله آقاکاظم اردبیل که توسط کانون بسیج هنرمندان اردبیل با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان استان  و قرارگاه پشتیبانی سپاه حضرت عباس(ع) استان در حال تولید بود، آماده بهره برداری شد.

معین الدین اسدی معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با حضور در محل تمرین گروه سرود محله آقاکاظم ضمن بازدید از مرحله پیش تولید این سرود انقلابی به تبیین اهمیت توجه به هنر و هنرمندان در جامعه پرداخت و گفت: کار فرهنگی در هر زمان و عصری اثر خود را خواهد گذاشت،.

وی با بیان اینکه وضعیت کنونی جامعه با سال گذشته متفاوت است، جنگ فرهنگی دشمنان را یادآور شد و گفت: امروز خاکریز‌های فرهنگی، هنری و انقلابی از اهمیت بالایی برخوردار است.

اسدی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه پایگاه بسیج بهترین مکان برای کار فرهنگی است، گفت: به دلیل شاخصه‌ها و هدایت‌های مؤثر در پایگاه، آشنایی هنرجو باروحیه انقلابی، ارزش‌ها و آرمان‌های دینی می‌توان نیروهای مؤثر و مفید برای آینده پرورش داد.

رسول مجرب سرپرست گروه سرود پایگاه مقاومت شهید حسن جودی نیز در این دیدار مسجد را سنگر انقلاب عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت جایگاه مسجد و نقش آن در فعالیت‌های فرهنگی سعی کردیم تمام برنامه‌ها با محوریت نماز جماعت در مسجد باشد تا هنرجویان به اهمیت نماز و حضور در مسجد ایمان پیدا کنند و در مراحل بعدی زندگی‌شان نیز این انس و الفت با این مکان مقدس را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه این سرود به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور 40 نوجوان محله آقاکاظم در اردبیل تولید شده است، به تشریح جزئیان این سرود حماسی و انقلابی پرداخت و گفت:این سرود در واقع تلفیقی از مفاهیم برگرفته از ایام فاطمیه، دهه فجر انقلاب اسلامی و عملیان غرور آفرین والفجر 8 است.

مجرب در ادامه سخنلان خود به معرفی عوامل اجرایی این گروه سرود پرداخت و گفت:  مهدی میرزا رسول زاده شاعر، بهرام رجب علیزاده آهنگساز و عرفان محرمی به عنوان مربی 40 نوجوان محله آقاکاظم اردبیل را در تولید این سرود حماسی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی همراهی کردند.

سرود حماسی چهلمین سال انقلاب اسلامی در طول ایام دهه مبارک فجر برای دستگاهها و نهاد های مختلف به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

انتهای پیام/ج