کد خبر: 7529 ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹

دعوت امام جمعه و استاندار اردبیل برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار اردبیل در پیامی مشترک مردم استان را برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۳۹۸ دعوت کردند.

دعوت امام جمعه و استاندار اردبیل برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس

ظهر امروز  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار اردبیل با صدور پیامی مشترک مردم استان را برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۳۹۸ دعوت کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس به عنوان یادگار ارزنده و حسنه جاری بنیان گذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رکن موثری در تقویت اتحاد و انسجام بین مسلمانان و قیام آنان در برابر ظلم، تجاوز و اشغالگری است. امروز فلسطین به مدد انتفاضه و مقاومت اسلامی و همراهی بسیاری از ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان، موفق به اثبات حقّانیّت خود و رسوایی رژیم ددمنش صهیونیستی شده و روز قدس فرصتی دوباره است تا جهانیان هرچه بیش تر، از مظلومیت ملّتی بی دفاع و عمق جنایت‌ها و وحشی گری‌های اسرائیل غاصب آگاه گردند.

ملّت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی، با درک شرایط حسّاس منطقه، امسال نیز همراه و هم صدا با ملّت‌های مسلمان، در راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس شرکت و قاطعانه، حمایت راسخ خود را از ملّت مقاوم و مبارز فلسطین اعلام خواهد کرد.

این جانبان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام راحل (ره) و شهدای مقاومت، از مردم فهیم، آگاه و انقلابی استان دعوت می‌کنیم تا با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود از مسلمانان فلسطین و انزجارشان را از رژیم کودک کش اسرائیل به نمایش بگذارند و نشان دهند که مقاومت، تا آزادی قدس شریف، زنده و ان شاء الله تثبیت آرمان فلسطین با شکست معامله قرن محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ج