کد خبر: 7544 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاههای استان اردبیل

خباثت آل یهود در طول تاریخ اسلام بر همگان آشکار است

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل با بیان اینکه رژیم صهیونیستی محور نژادپرستی است، گفت: تصویب و " اعمال قانون بازگشت " بیان آشکار این خباثت است.

خباثت آل یهود در طول تاریخ اسلام بر همگان آشکار است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل در مراسم راهپیمایی روز قدس مراسم راهپیمایی دشمن شکن روز قدس در شهرستان نمین با بیان اینکه روز قدس یادگار امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، به تشریح خباثت های قوم یهود با استناد به آیات قرآن کریم، پرداخت و گفت: اولین حرکت یهود شرک و مسخره کردن پیامبر خود با وجود تمامی نعمات و معجزات الهی بود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی محور نژادپرستی است، افزود: تصویب و " اعمال قانون بازگشت " بیان آشکار این خباثت است.

حسنی، ترور دانشمندان هسته ای، شهدای اول انقلاب، شهدای محراب، شهادت بزرگان دین را نیز یادآور شد و تاکید کرد: یکی از بزرگترین خباثت ها و ظلم رژیم صهیونیستی ترور شخصیت های برجسته جهان اسلام است.

وی افزود: امروز به برکت خون شهدا، رهبری داهیانۀ و مدبرانۀ امام خامنه ای «مدظلّه العالی» و وعده های خداوند متعال در قرآن کریم به امّت اسلام، دوران قلدرمآبی آمریکا و استکبار جهانی به پایان رسیده است.

حسنی به تشریح مسئله معامله قرن پرداخت و گفت: مُهر ذلّت و بدبختی از سوی خداوند متعال علیه رژیم صهیونیستی و قوم یهود نهاده شده است و همان نیز مسبب ابطال معاملۀ قرن و نابودی اسرائیل می شود.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل ادامه داد: ترامپ ابله داماد خود را برای اجرای احکام معامله قرن مسئول کرده است با اینکه می داند دنیای اسلام بیدار است و همانند قضیه داعش شکست محکمی خواهد خورد.

وی در بخش پایانی صحبت ها خود با بیان اینکه امروز عزّت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران فراگیر بوده و برهمگان آشکار است، گفت: قدرت توحید، ایمان به خدا، تقوا و ولایت کاری کرده است که استکبار جهانی از پیشرفت انقلاب نگران است و شماره تماس ارسال می کند.

انتهای پیام/ج