کد خبر: 7549 ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳

به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) برگزار شد

نشست تبیین شخصیت و اندیشه های امام در دانشگاه آزاد اردبیل

نشست تبیین شخصیت و اندیشه های امام خمینی(ره) در آستانه ارتحال ملکوتی ایشان با حضور عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

نشست تبیین شخصیت و اندیشه های امام در دانشگاه آزاد اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز نشست تبیین شخصیت و اندیشه های امام خمینی(ره) در آستانه ارتحال ملکوتی ایشان با حضور حسین محسنی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

 محسنی در این نشست به تبیین شخصیت و اندیشه‌های امام خمینی(ره) پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) ریشه‌ی سلطنت را در یک سرزمین خشکاند و یک نظام مقتدر و مردمی ایجاد کرد.

وی در ادامه سخنان خود به علل و عوامل دشمنان اسلام در تحریف سخنان حضرت امام خمینی(ره) پرداخت و گفت: هدف از تحریف به فراموشی سپرده‌شدن فکر و اندیشه‌ی امام و از بین رفتن مرز بین باطلان و پیروان حقیقی امام است.

این استاد دانشگاه تحریف را بهره‌برداری همسو با منافع خود تعریف کرد و افزود: افراد برای‌اینکه اهداف خود را جلو ببرند فضایی برای تخریب و مخالفت ایجاد می‌کنند و به تحریف حقایق می‌پردازند.

محسنی کار عظیم امام (ره) را مجاهدت عنوان کرد و تصریح کرد: امام خمینی ریشه‌ی سلطنت را در یک سرزمین خشکاند و یک نظام مقتدر و مردمی ایجاد کرد.

این استاد دانشگاه با بيان اينكه  اندیشه‌ی امام خمینی یک رویکرد جهانی داشت و محدود به یک نقطه و سرزمین نبود، خاطرنشان کرد: تحریف شخصیت امام خمینی (ره) موضوعی مهم است که اولین بار مقام معظم رهبری به آن اشاره کرد.

رئیس اندیشکده بسیج اساتید استان اردبیل با بیان اینکه امام خمینی(ره)، آمریکا را شیطان بزرگ نامید، گفت: امام خمینی(ره) در مقابل اسلام متحجر و سکولار ایستادگی کرد.

انتهای پیام/ج