کد خبر: 7672 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی

مدافعان حرم، از دستاوردهای تربیتی راهیان نور است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل راهیان نور را کار عظیم فرهنگی عنوان کرد و گفت: مدافعان حرم و مدافعان وطن از دستاوردهای تربیتی و بصیرتی راهیان نور هستند.

مدافعان حرم، از دستاوردهای تربیتی راهیان نور است

حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، با بیان اینکه راهیان نور کار عظیم فرهنگی است گفت: اثرات تربیتی و بصیرتی راهیان نور در جامعه محسوس و ماندگار است.

وی با بیان اینکه راهیان نور یکی از موفق ترین و تاثیرگذارترین برنامه فرهنگی در حال حاضر است گفت: اثرات تربیتی و بصیرتی آن در جامعه به خصوص در بین جوانان کاملا محسوس است.

عابدی در ادامه سخنان خود به توطئه های دشمنان در خصوص به انحراف کشاندن جوانان اشاره کرد و گفت: در حالی که دشمن با تمام تجهیزات خود برای به انحراف کشاندن جوانان به میدان آمده و شبانه روز در حال سم پاشی در جامعه است، راهیان نور بعنوان کار فرهنگی عظیم به خوبی توانسته است با تربیت جوانان انقلابی به مقابله با طرح های دشمنان بپردازد.

وی از مدافعان حرم بعنوان بهترین دستاورد تربیتی و بصیرتی راهیان نور نام برد و گفت: جوانان دهه هفتادی در همین سفرهای معنوی راهیان نور به مرتبه ای از ایمان و یقین دست یافتند که توانستند همچون شهدا در مسیر الی الله گام برداشته و با نثار خون خود از کیان اسلام دفاع کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل از مدافعان وطن نیز بعنوان دستاورد دیگر راهیان نور نام برد و گفت: حراست از مرزهای اسلام در کنار مرزهای داخلی میراث گرانقدری است که شهدا برای نسل امروز به یادگار گذاشتند.

وی گفت: اگر چنانچه راهیان نور بصورت منظم و برای تمامی اقشار با برنامه ریزی دقیق برگزار شود نتایج مطلوب تر و ملموس تری نیز در جامعه مشاهده خواهد شد چراکه تعالی جامعه تنها در قرار گرفتن در مسیر مکتب عاشورا میسر خواهد شد.

عابدی در پایان سخنان خود از رزمایش بصیرتی و فرهنگی علمداران ولایت بعنوان یکی از تاثیرگذارترین برنامه های فرهنگی راهیان نور نام برد و گفت: این برنامه با برقراری ارتباط سازنده با مخاطب به خوبی توانسته است فرهنگ ایثار و شهادت را به مردم منتقل کند چراکه ارتباط نسل جدید با نسل اول انقلاب تنها و تنها از مسیر شهدا و توسل و تمسک به شهدا میسر است.

انتهای پیام/ج