کد خبر: 7685 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶

دبیر قرارگاه مطالبه گری احمدی روشن اردبیل

حوزه نوشت افزار،از عرصه های مهم تهاجم فرهنگی دشمنان است/ نهادهای فرهنگی راه های نفوذ دشمن را ببندند

دبیر قرارگاه مطالبه گری احمدی روشن اردبیل حوزه نوشت افزار دانش آموزان را یکی از عرصه هایی دانست که دشمنان این انقلاب، آن را مورد تهاجم فرهنگی قرار می دهند و گفت: برای اینکه بتوان در مقابل این تهاجم غرب ایستاد باید راه های نفوذ آن ها را بست.

حوزه نوشت افزار،از عرصه های مهم تهاجم فرهنگی دشمنان است/ نهادهای فرهنگی راه های نفوذ دشمن را ببندند

سجاد گلی دبیر قرارگاه مطالبه گری احمدی روشن اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر،استفاده از نوشت افزار های ایرانی توسط دانش آموزان و دانشجویان را خواستار شد و گفت: این کار مهم علاوه بر اینکه تقویت هویت ایرانی و اسلامی را در بر دارد باعث می شود خنثی شدن توطئه های دشمنان در بحث تهاجم فرهنگی نیز می شود.

 وی حوزه نوشت افزار دانش آموزان را یکی از عرصه هایی دانست که دشمنان این انقلاب، آن را مورد تهاجم فرهنگی قرار می دهند و گفت: برای اینکه بتوان در مقابل این تهاجم غرب ایستاد باید راه های نفوذ آن ها را بست و یکی از این راه ها، استفاده دانش آموزان ایرانی از نوشت افزار های ایرانی و اسلامی است.

گلی با بیان اینکه کشور های غربی در طول سالیان متمادی هزینه های هنگفتی برای نفوذ فرهنگی به انقلاب اسلامی ما انجام داده اند تا بتوانند انقلاب و کشور را از درون متلاشی کنند،گفت: آنها با ایجاد و تزریق شخصیت های تخیلی و ساختگی غربی كه هیچ واقعیتی با دنیای واقعی ندارند به ذهن دانش آموزان ایرانی می خواهند با کم رنگ کردن شخصیت های ملی و مذهبی ما را از طریق نفوذ در ذهن ها نابود کرده و علاوه بر از بین بردن الگوهای واقعی برای اینده سازان کشور، هویت ایرانی و اسلامی نوجوانان را نیز تضعیف کنند.

دبیر قرارگاه مطالبه گری احمدی روشن اردبیل نقش نهاد های فرهنگی در زمینه تولید نوشت افزارهای ایرانی را یادآور شد و گفت: نهادهای فرهنگی ما باید بتوانند به گونه ای در جامعه تاثیر گذار شوند تا استفاده از لوازم و نوشت افزار های ایرانی اسلامی در جامعه نهادینه شود.

وی خواستار فرهنگ سازی استفاده از لوازم التحریر در ادارات و مدارس شد و گفت: در این میان نباید از نقش صدا و سیما و تاثیر گذاری آن روی افکار کودکان غافل شد. چراکه استفاده از لوازم تولید شده در داخلی علاوه بر تقویت هویت ایرانی  اسلامی ، باعث رونق اقتصادیو به حرکت در آمدن چرخ اقتصاد کشور، رونق تولید و کسب و کار در جامعه می گردد.

انتهای پیام/ج