کد خبر: 7691 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷

فیلم ساز اردبیلی خبرداد

تولید فیلم کوتاه با موضوع شهدای مدافع حرم در اردبیل+تصاویر

فیلم ساز اردبیلی از آغاز تولید فیلم کوتاه آبلا با موضوع شهدای مدافع حرم در اردبیل خبرداد و گفت: این فیلم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و با هزینه شخصی تولید می شود.

تولید فیلم کوتاه با موضوع شهدای مدافع حرم در اردبیل+تصاویر

احسان زهیری فیلم ساز جوان اردبیلی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، از آغاز فیلم برداری فیلم کوتاه آبلا در اردبیل خبرداد و گفت: در این فیلم به روایت زندگی شهدای مدافع حرم اردبیل پرداخت شده است.

زهیری با بیان اینکه تصویر برداری فیلم کوتاه آبلا در روستای کنزق سرعین در حال انجام است، به حامیان این کار فرهنگی و هنری اشاره گفت: انجمن سینمای جوان استان، اداره ارشاد شهرستان سرعین و ناحیه بسیج دانشجویی استان از لحاظ معنوی حامیان این فیلم کوتاه بودند.

وی به حمایت کنندگان مادی این فیلم نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به موضوع فیلم و علایق شخصی دست اندرکاران تولید، تمام هزینه ها بصورت شخصی تامین شده و در این راه از هیچ ارگان یا سازمانی کمک گرفته نشده است.

احسان ظهیری اردبیلی بعنوان نویسنده و کارگردان، ابراهیم صارمی تهیه کننده و سجاد دادپور  تصویر بردار، بهنام اسدالهی صدابردار و مهرداد میکائیل زاده به عنوان بازیگر اصلی در فیلم کوتاه آبلا به ایفای نقش می پردازند.
 
انتهای پیام/ج