کد خبر: 7696 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰

همزمان با روز عرفه انجام گرفت:

اعزام جهادگران دانشجوی دانشگاه آزاد اردبیل به مناطق محروم + تصاویر

جهادگران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل همزمان با روز عرفه ، روز خودسازی و رسیدن به درگاه خداوند متعال، با بدرقه مسئولین دانشگاه و بسیج دانشجویی جهت محرومیت زدایی به مناطق محروم در حاشیه شهر اردبیل اعزام شدند.

اعزام جهادگران دانشجوی دانشگاه آزاد اردبیل به مناطق محروم + تصاویر

به گزارش ابصارخبر، صبح امروز 100 نفر از جهادگران دانشجوی دانشگاه ازاد ادربیل در قالب 7 گروه جهادی جهت انجام فعالیت های فرهنگی و محرومیت زدایی با بدرقه مسئولین دانشگاه و بسیج دانشجویی به مناطق کم برخوردار در حاشیه شهر اردبیل اعزام شدند.

اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اردبیل در مراسم بدرقه جهادگران دانشجوی این دانشگاه به مناطق محروم از بسج دانشجویی به عنوان با صفاترین جمع دانشجویی در دانشگاه ها نام برد و گفت: اخلاص دانشجویان بسیجی در انجام کارهای عام المنفعه ستودنی و مثال زدنی است.

وی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی تلاش شبانه روزی در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی می کنند، گفت: انجام کارها از روی اخلاص همیشه تاثیرگذار است.

رسولی از حرکت های جهادی به عنوان بهترین برنامه های بسیج دانشجویی نام برد و گفت: حرکت های جهادی موجب کاهش فاصله مردم در نقاط کم برخوردار دار با شهرها می شود.

وی فاصله طبقاتی و اشرافی گری در جامعه را یادآور شد و گفت: حرکت های جهادی در واقع بیش از آنکه به محرومیت زدایی منجر شود تلنگری به مسئولین  و مدیران در همه سطوح است چراکه این کار بزرگ در راستای تحقق بزرگترین آرمان انقلاب اسلامی یعنی رسیدگی به وضع محرومان انجام می شود

رئیس دانشگاه آزاد اردبیل کارهای انجام گرفته بعد از انقلاب اسلامی در خصوص توسعه عدالت اجتماعی را یادآور شد و گفت: با اینکه همه مناطق ایران از نعمت اب، برق و گاز و تلفن برخوردار شدن  و امکانات نسیبی در همه جای کشور فراهم شده است ولی حرکت های خودجوش و دیدن خود مردم  چیز دیگری است که با ید سرلوحه مسئولین  و مدیران استانی و کشوری قرار گیرد.

وی الگوی توسعه دانشگاه آزاد اسلامی را برگرفته از حرکت های جهادی عنوان کرد و گفت: توسعه آینده دانشگاه آزاد براساس مفاهیم برگرفته از حرکت های جهادی است چراکه به عینه مشاهده شد که تلاش شبانه روزی و از روی اخلاص جهادگران تا چه میزانی در پیشرفت کشور در همه ابعاد موثر است.

رسولی در پایان سخنان خود از آمادگی کامل دانشگاه در حمایت از فعالیت های جهادی دانشجویان خبرداد.

 

انتهای پیام/ج