کد خبر: 7706 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶

گزارش تصویری

مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی دانشگاه فرهنگیان اردبیل

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در جمع دانشجویان جهادگر با بیان اینکه کار های جهادی مقدمه ای برای پاسداری از عزت، استقلال و آزادگی کشور است، گفت: صاحبان روحیه جهادی در واقع دفاع کنندگان از عزت کشور هستند.

مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی دانشگاه فرهنگیان اردبیل

به گزارش ابصارخبر، رضا عبدی مسئول امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی این دانشگاه در استان اردبیل به تبیین اهمیت حرکات جهادی در جامعه پرداخت و گفت: در نظام تعلیم و تربیت نیز اگر نگاه ها جهادی نباشد ،به ایده آل ها نخواهیم رسیم.

وی با بیان اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نهضت را شروع کردند، گفت: به دنبال استقرار نظام جمهوری اسلامی در کشور مکتب شیعی ،عزتمندانه، پیامش را منتقل کرده است.

عبدی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برای تأسیس و تداوم  انقلاب اسلامی در ایران، راهی جز جهاد و مقاومت وجود نداشته است، گفت: امروز همین روحیه جهادی برگرفته از تعالیم اسلامی به عنوان الگویی موفق در جهان تبدیل شده است.

وی از کارجهادی دانشجویان به عنوان تمرینی برای کارهای جهادی بزرگتر در آینده  نام برد و گفت: این کار مقدمه ای برای پاسداری از عزت، استقلال و آزادگی است.

مسئول امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل میوه مقاومت و جهاد را  همین روزهای عزتمندانه در جهان عنوان کرد و گفت: رهبری با مقاومت جانانه و تزریق روحیه جهادی به جوانان نشان داد که ایران اسلامی در دفاع از استقلال و حریت کشور مصم است و توفیقات الهی نیز در این زمینه روز به روز بیشتر می شود.

وی در ادامه سخنان خود به ملزومات ایجاد و تقویت روحیه جهادی اشاره کرد و گفت: صاحب روحیه جهادی واقعی کسی است که در درون با دست اندرکاران هماهنگ شده و با نیت پاک و اخلاص کارها را پیش ببرد.

عبدی با بیان اینکه آرمان ما، آرمان مکتب و نظام ما است، گفت: در این خصوص لازم است شهروندان، این آرمان را شناخته و برای تحقق آنها مخلصانه تلاش کنند.

رئیس امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت، نیاز به روحیه جهادی دارد خاطرنشان کرد: صاحبان روحیه جهادی در واقع دفاع کنندگان از عزت کشور هستند.

وی با بیان اینکه اگر روحیه جهادی به نیروی قدرتمند در کشور تبدیل شود شعاع بزرگی از کشور از آن منتفع شده و منشأ خیر و برکت در جامعه  خواهد شد.

انتهای پیام/ج