کد خبر: 7731 ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴

توسط انجمن شعر و ادب نیار برگزار شد؛

عصر شعر محرم در نیار + فیلم

رئیس انجمن شعر و ادب نیار از برگزاری عصر شعر محرم در نیار خبرداد و گفت: این مراسم با هدف ایجاد شور همراه با شعور حسینی در بین عزاداران در بخش نیار اردبیل برگزار شد.

عصر شعر محرم در نیار + فیلم

سید سعید اطهر نیاری رئیس انجمن شعر و ادب نیار از برگزاری عصر شعر محرم در نیار خبرداد و گفت: همزمان با ایام سوگواری حسینی در راستای بزرگداشت شهادت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفایش مراسم شعرخوانی در آمفی تئاتر نیار در کنار جوار ملکوتی امامزاده توسط انجمن شعر و ادب در نیار برگزار شد.

 وی با بیان اینکه شعرا رسالت سنگینی در بیان واقعه‌ عاشورا دارند، گفت: این فرهیختگان باید در بیان شور حسینی نهایت دقت و ظرافت را بکار گیرند تا در کنار آن بتوانند شعور حسینی را نیز به مخاطبان انتقال دهند.

اطهر نیاری در پایان سخنان خود گفت: در این مراسم،شاعرانی چون محمدولی محمدی، علیرضا انوش، محمدحسینی شام اسبی، رحیم حقی، حمید مجیدزاده، رامین مجید زاده، قدیر عالی، قادر ایمان زاده، رسول احمدی، حامد منصوری نژاد، ایرج زارع، خانم تیرناز، خانم عزیزی، سوگند حسینی، آیلار موقر حور آخرین سروده های خود در رابطه با عاشورا، مکتب حسینی و فرهنگ ایثار و شهادت قرائت کردند.

 

انتهای پیام/ج