کد خبر: 7739 ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸

گزارش تصویری؛

اجتماع عظیم عزاداران اردبیلی در تاسوعای حسینی

تجمع عظیم عاشقان حضرت ابولفضل العباس(ع) با حضور پرشور اقشار مختلف مردم همزمان با تاسوعای حسینی در میدان عالی قاپوی این شهر برگزار شد.

اجتماع عظیم عزاداران اردبیلی در تاسوعای حسینی

به گزارش ابصارخبر،تجمع عظیم عاشقان حضرت ابولفضل العباس(ع) با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و سخنرانی حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) و مداحین محلات شش گانه همزمان با تاسوعای حسینی در میدان عالی قاپوی این شهر برگزار شد.

 نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این اجتماع به اهمیت تربیت حسینی در جامعه امروز اشاره کرد و گفت: تربیت یافتگان مکتب حسینی از هیچ چیزی جز خدا ترس و واهمه‌ای ندارند.

وی اندیشه و تفکر مقاومت را برگ برنده هر ملتی در مقابل دشمنان دانست و افزود: مکتب حسینی یعنی مقاومت در برابر ظالمان افرادی که در پی از بین بردن حق الناس و ارزش‌های اخلاقی هستند.

فیاضی در ادامه سخنان خود شهدا را تربیت یافتگان نهضت حسینی (ع) دانست و گفت: رزمندگان اسلام نیز در دوران دفاع مقدس با تفکر حسینی به پیروزی رسیدند.

وی از مکتب عاشورا به‌ عنوان درسی برای حریت و آزادگی تمامی بشریت نام برد و گفت: واقعه کربلا درسی بزرگ برای بشریت و آزادگان جهان است.

اجتماع بزرگ مردم اردبیل به مناسبت عاشورای حسینی و شام غریبان شهدای کربلا، عصر فردا پس از برگزاری مراسمات سنتی این روز و نماز ظهر عاشورا در محل میدان عالی‌قاپوی اردبیل برگزار می‌شود.

عکاس:هادی غلامزاده

انتهای پیام/ج